N88 26 Skrevet 8. August Jeg var på besøg hos Mirella igår. En pludselig indskydelse, faldt tilfældigt over hendes annonce, havde ikke prøvet før. Booking og samtale på whatsapp var i særklasse sjov og fræk. Ro på. Jeg prøver at dæmpe mig ned. Møder hende i døren. Hold da kæft, megasmuk, helt naturlig og igen super rolig. Jeg havde taget en lille buket med som tak for booking oplevelsen. Hele auraen omkring Mirella udstråler ro og nydelse. Massageoplevelsen var en sanselig, sensuel og seksuel nydelsesoplevelse i topklasse, og den var AUTENTISK erotisk!! Jeg er helt på linje med alle de andre anmeldelser. Kort og godt, det skal prøves. Din krop og kalorius mellem benene skylder du en ægte MIRELLA oplevelse. Efter seancen er der typisk smalltalk. Vores samtale blev hurtigt meget dybere, super autentisk, og bestemt ikke ligegyldig. Mirella rummer meget mere, og jeg elsker at blive udfordret og kildret mellem ørerne. Mirella er en meget klog kvinde. En stor menneskekender. Nej - bestemt ikke kedelig!! Jeg er ikke af den allerseneste model, men synes jeg selv, velfungerende og med ungt sind. Hun havde læst mig fuldstændigt perfekt. Fra hende fik jeg masser af væsentlige tanker og råd med på vejen. Råd og vink som jeg også kan bruge næste gang vi mødes. De skulle lige soves på og fordøjes. Hold da kæft, hvor har hun ret!! Mirella, du gør dit håndværk til en kunstnerisk oplevelse!! Tusind tak for en fantastisk og autentisk oplevelse, både mellem benene og ørerne. Jeg håber vi ses igen. Stedet er nyt byggeri og diskret parkering. Ægte billeder https://annoncelight.dk/showad/366152 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1446 Skrevet 10. August Din anmeldelse er flyttet til anmeldelser, @N88 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 10. August Hendes priser der inde er det det samme for alle hendes massage typer? Tantra, nuru, lingam og postata? Nuru er det med nuru gel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 26 Skrevet 12. August Det tror jeg, men spørg hende endelig! Hun er en fryd at kommunikere med. Jeg blev smurt med forskelligt, også varm olie. Jeg spurgte ikke hvad det var. Det var bare topnydelse. men spørg hende endelig. Hun er ikke bare sexet, men også sød og hjælpsom, og hendes kendskab til mandekroppen og hvordan den virker er bare f…… perfekt. jeg håber du skriver på tråden hvad du oplever. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg