Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Hun tilbyder blowjob og afslutning i mund/ansigt og slug. Ingen sex, ingen snak, bare blow, lige på, ikke noget andet.

Da mine verdslige aktiviteter havde bragt mig til området var det naturligt at køre en lille omvej for at aflevere et skud i munden på hende.
Kontakt via mail, første destination var en stor parkeringsplads i nærheden og så de sidste ruteangivelser når man har nået første destination. Det gik nemt og hurtigt.

Hun steg ud af sin bil, gik ind i skoven bagved, jeg fulgte efter, hun ned på knæ, jeg lukkede bukserne op, hun tog lillemanden i munden, hun suttede ham op fra slap, hun tog ham først ud af munden igen da jeg havde afleveret ladningen i hendes mund og den var slugt. Hun sagde ovenikøbet af tak. 14 minutter efter ankomst kørte jeg derfra igen, med tømte kugler og et smil på læberne. 
Hun er god til at sutte pik, den ros skal hun have med på vejen. Ikke meget snak, bare blowjob og slug. Det er i orden.

Disclaimer: ved at trykke på dette link fraskriver man sig retten til klage over at det evt er deaktiveret, da det kun er oppe når hun er på.
Skrevet

Hvad koster sådan en omgang?

Skrevet
  • Author

Jeg gav 600 kr i lige penge, der er ingen byttepenge.

Så hvis du giver en 1000kr-seddel, ja så er prisen 1000 kr.

• 4 months later...
Skrevet

Glædelig jul herinde.

Er der nogen fyldte mænd, som kommer forbi og tømmer deres ladninger i dag? :)

Jeg skal være den sidste, og nyder hun har tømt og slugt flere før mit besøg.

Ellers en glade jul herfra, og godt nytår.

Redigeret af Triton

Skrevet

Det ærgerligt at det styrter ned i dag, tager lidt af fornøjelsen

Skrevet

Hun gør det gerne i bil. Det har jeg selv benyttet mig af, når det har regnet eller været frost:)

Men det skal da klare op i vejret inden længe.

Skrevet

Mig bekendt sidder hendes mand i bilen imens - blot til info.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.