Hop til indhold

MARIA BACK TO YOUR CITY AARHUS

Featured Replies

Skrevet

Hej guys

Lige et lille shoutout fra mig. 
Jeg lavede i går eftermiddags en morgen aftale med Maria (se link nedenfor) jeg kunne ikke finde nogen anmeldelser af hende, men sms kommunikationen virkede okay, så tog chancen. Som sagt lavede jeg en morgen aftale med hende, så kl. 8.00 stod jeg ved hendes adresse, hun var lidt forsinket så hun spurgte pænt om jeg kunne give hende 3min. 
Så 3min. efter fik jeg en sms med hvad nr. dørtelefon jeg skulle ringe på. 
Mig op til døren og den blev åbnet, det er 100% hende på billederne. Hun er en utrolig sød pige med en lækker og meget fast og spændstig krop, ikke mindst har hun den lækreste runde og fyldige popo som hun godt kan lide at vrikke med op af ens lillemand :wub: Efter lidt krammer, kyssen og berøring lagde hun sig ned på sengen hvor efter jeg gav hende lidt massage, det kan jeg godt li da man på den måde virkelig kan nyde pigens krop og måske tænde lidt op under dem, og det føltes som om det virkede her. :-P Efter massagen lagde hun sig om på ryggen, jeg lagde mig ned i hendes arm og her blev der nusset, kysset og leget, jeg krøb stille ned mellem hendes ben hvor hun fik den store slikke tur, det nød hun og jeg er næsten sikker på hun fik orgasme, ellers er hun i hvert fald meget god til at fake :biggrin: Efter det blowjob uden gummi og så på med gummi, doggy og missionær og så kunne jeg desværre ikke mere :lol:

Drenge hun er virkelig et besøg væ, stille og rolig pige med en lækker fast krop, what’s not to like. Eneste lille minus er at hun ikke er så god til engelsk, hun ville gerne snakke spansk med mig, meeeen det mestre jeg ikke så godt :D

Lige et link til pigen - https://annoncelight.dk/showad/396164

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.