Hop til indhold
jmogens

varme mille Aalborg

Recommended Posts

Hej jeg vil lige høre om der er nogen der har besøgt varme Mille i Aalborg og hvordan det var hun lyder til at være lidt af en kvinde der er med på det meste

Del dette indlæg

Link til indlæg
jmogens skrev, for 1 time siden:

Hej jeg vil lige høre om der er nogen der har besøgt varme Mille i Aalborg og hvordan det var hun lyder til at være lidt af en kvinde der er med på det meste

Du er ny, du skal have stor ros for din overskrift  - men når du, vil have andre til at skrive,  vi skal være sikker på den - vi skriver om er den samme gp - så skal du indsætte et link til hendes annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte hende for flere år siden. Hun gør det hun lover, har meget personlighed vil jeg sige og det kan man jo være mere eller mindre til. Det blev kun en enkelt gang for mig men bestemt ikke hendes skyld tror bare ikke jeg lige kunne matche hendes energi. Så giv hende et skud vil bestemt sige hun virkede ægte og investeret i mødet med mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...