Hop til indhold

Foredrag med nuværende/tidligere prostitueret

Featured Replies

Skrevet

Kære EroGuide,

Håber det er det rigtige sted jeg er landet, for sådan en forespørgsel. 
Vi er en herreklub i Nordjylland, der afholder jævnlige møder, med forskelligt indhold.

I år har vi fokus på håndværk, og syntes det kunne være interessant at have et møde med fokus på det "ældste" håndværk.
I den forbindelse søger vi en prostitueret, enten aktiv eller tidligere, der kunne have lyst at komme og holde et foredrag om jobbet.

Det er naturligvis betalt, og det er påtænkt en varighed på 1,5 time. Det er at foretrække, at det er på dansk, men godt engelsk kan også accepteres. I den tid skal der gerne være plads til spørgsmål.
Foredraget vil foregå i Aalborg.

Jeg må understrege, at der ikke er seksuelle ydelser involveret.

Jeg håber der er nogen der har leads eller kontakt til én relevant kandidat til ovenstående - og imødeser meget gerne en privat besked med nærmere detaljer.

Bedste hilsner, 
Martin

Skrevet

Domina Dark - og så kan man synes, hvad man vil, er heller ikke bange for at stå frem.

Og så var der hende, der var formand for sexarbejdere i Danmark, men hun har vist trukket sig helt tilbage 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er frisk på Teams. Det skal immervæk være en flok velhavende klubmedlemmer i den herreklub hvis jeg skal til Aalborg og TALE om at have sex for penge :lol:
Det dér tillæg for et sexløst møde jeg har, er af en betragteligt størrelse i min butik :P og jeg gider ikke engang køre udenfor Storkøbenhavn for at knalde. Aalborg er dælenduskeme langt væk. 

Spørg TrineBigBoobs evt. - hun bor tættere på og læser ikke så meget med herinde. Hvis hun siger ja, kan jeg være med via hendes mobiltelefon som bonus-indslag bare fordi jeg kunne være med på en lytter fra Frederiksberg :D 
TrineBigBoobs.dk

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.