Hop til indhold

Maia Aarhus - En ægte chica!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/407512

Efter jeg havde sat til møde i to timer i et halvt varmt lokale, hvor det hele blot var  intetsigende og absolut ligegyldig snak … Så sad bagefter og så på Maias annonce. Store bryster, stor røv, pænt ansigt og fyldig krop. Alt ser godt ud. Ingen anmeldelser… jeg tager chancen og den er jeg glad for, at jeg tog. 

Jeg får en velkendt adresse i Viby, aftaler 45 minutter og afsted jeg er … Ankommer til aftalt tid og i døren møder jeg sørme kvinden på billedet… Jeg møder en absolut lækker ung kvinde, en vaskeægte chica. Hun giver mig en krammer, og et kys på kinden. Hun tilbyder desværre ikke kys, men, bestiller derfor blowjob uden. Hun er lidt stresset, da jeg ankommer, men, spørger om jeg ikke må give hende lidt massage, så hun kan få lidt ro på.

Efter lidt massage er hun helt nede i gear, og hun vil gerne have, at jeg tager underbukserne af. Hun sutter som en drøm med fræk øjenkontakt og savl. Forsigtigt rører jeg ved hendes bryster og noget tyder på, at visse mænd ikke kan finde ud af at rører kvinder ordentligt, da de er ret ømme. Come on, drenge! 

Efter lidt tid i en 69’er, vil hun have den bagfra… ja tak! Hun kan virkelig finde ud af ryste med røven, og køre den frem og tilbage hen over pikken. Hun er desuden naturlig våd og ikke noget glidecreme. Jeg måtte derfor have nogle få pauser mellem, da jeg ellers ville have eksploderet alt for tidligt.

Hun satte sig til sidst ovenpå mig, hvor jeg fik en fræk ridetur med hendes store bryster i ansigtet. Hun begyndte at få dybe vejrtrækninger og små kramper, og jeg kunne mærke, at hun var ved at komme og hun ville have mig til at kneppe endnu hurtigere… og det endte så med, at vi begge to nærmest samtidig. 

Det var sgu en fræk oplevelse, med en meget fræk kvinde, som dog har lidt ømme bryster og var en lille smugle stresset i starten. Men alt endte godt. Intet at klage over fra min side af. 

Skrevet

Tak for anmeldelsen Udinaturen!

De bryster der - er de ægte? Det er ret vigtigt for mig.

På forhånd tak :)

Skrevet
  • Author
beundreren skrev, for 3 timer siden:

Tak for anmeldelsen Udinaturen!

De bryster der - er de ægte? Det er ret vigtigt for mig.

På forhånd tak :)

Jep. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.