bigsize 48 Skrevet 21. Februar, 2014 hejsa... fandt hende inde på Ekstra bladet idag ( har også en hjemmeside, http://www.varmpige.dk/ ) ) nogen som kender hende? har ringet til hende tog den ikke men fik en pris på 2500kr inkl alt blidt og græsk til hende... spurgte hende så hvad prisen ville være uden græsk da jeg ikke er til det og om hun var til kys og gav superfransk? så fik jeg bare svineren tilbage hvor hun mente at hun var dansk og ren og superfransk var for nogle svin... fair nok at hun ikke tilbyder men ikke nogen grund til at hun skal skrive tilbage sådan... jeg skrev tilbage og sagde fint nok hvis du ikke vil så kan du bare skrive sådan og at hun måtte have en god dag jeg finder en anden... får så straks en sms tilbage "stop med at sms du har ingen interesse" øøøøh tænkte jeg bare... men er der så andre som har oplevet nogen ligende eller kender hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 21. Februar, 2014 Øv. Jeg kan se, at hun både er "Pære Dansk" og "Fuldblods indisk". Hun sælger græsk. Og du ønsker fransk. Det er nok ikke altid, den globale handelsplads fungerer. Mon ikke du bør finde en lidt mere lokal pige, der er lettere at kommunikere med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 185 Skrevet 21. Februar, 2014 hejsa... fandt hende inde på Ekstra bladet idag ( har også en hjemmeside, http://www.varmpige.dk/ ) ) nogen som kender hende? har ringet til hende tog den ikke men fik en pris på 2500kr inkl alt blidt og græsk til hende... spurgte hende så hvad prisen ville være uden græsk da jeg ikke er til det og om hun var til kys og gav superfransk? så fik jeg bare svineren tilbage hvor hun mente at hun var dansk og ren og superfransk var for nogle svin... fair nok at hun ikke tilbyder men ikke nogen grund til at hun skal skrive tilbage sådan... jeg skrev tilbage og sagde fint nok hvis du ikke vil så kan du bare skrive sådan og at hun måtte have en god dag jeg finder en anden... får så straks en sms tilbage "stop med at sms du har ingen interesse" øøøøh tænkte jeg bare... men er der så andre som har oplevet nogen ligende eller kender hende? Ville være fint hvis indlæg blev lagt i de rette fora. Skulle denne ikke nærmere være placeret under "efterlysninger" i stedet for "anmeldelser" ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg