Hop til indhold
bigsize

nogen som kender "indisk pige" sanne?

Recommended Posts

hejsa...

fandt hende inde på Ekstra bladet idag ( har også en hjemmeside, http://www.varmpige.dk/ ) )

nogen som kender hende?

har ringet til hende tog den ikke men fik en pris på 2500kr inkl alt blidt og græsk til hende...

spurgte hende så hvad prisen ville være uden græsk da jeg ikke er til det og om hun var til kys og gav superfransk?

så fik jeg bare svineren tilbage hvor hun mente at hun var dansk og ren og superfransk var for nogle svin...

fair nok at hun ikke tilbyder men ikke nogen grund til at hun skal skrive tilbage sådan...

jeg skrev tilbage og sagde fint nok hvis du ikke vil så kan du bare skrive sådan og at hun måtte have en god dag jeg finder en anden... får så straks en sms tilbage "stop med at sms du har ingen interesse" øøøøh tænkte jeg bare...

men er der så andre som har oplevet nogen ligende eller kender hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv. Jeg kan se, at hun både er "Pære Dansk" og "Fuldblods indisk". Hun sælger græsk. Og  du ønsker fransk. Det er nok ikke altid, den globale handelsplads fungerer. Mon ikke du bør finde en lidt mere lokal pige, der er lettere at kommunikere med?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hejsa...

fandt hende inde på Ekstra bladet idag ( har også en hjemmeside, http://www.varmpige.dk/ ) )

nogen som kender hende?

har ringet til hende tog den ikke men fik en pris på 2500kr inkl alt blidt og græsk til hende...

spurgte hende så hvad prisen ville være uden græsk da jeg ikke er til det og om hun var til kys og gav superfransk?

så fik jeg bare svineren tilbage hvor hun mente at hun var dansk og ren og superfransk var for nogle svin...

fair nok at hun ikke tilbyder men ikke nogen grund til at hun skal skrive tilbage sådan...

jeg skrev tilbage og sagde fint nok hvis du ikke vil så kan du bare skrive sådan og at hun måtte have en god dag jeg finder en anden... får så straks en sms tilbage "stop med at sms du har ingen interesse" øøøøh tænkte jeg bare...

men er der så andre som har oplevet nogen ligende eller kender hende?

Ville være fint hvis indlæg blev lagt i de rette fora. Skulle denne ikke nærmere være placeret under "efterlysninger" i stedet for "anmeldelser" ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...