Hop til indhold

Mint og Lucy Herning

Featured Replies

Skrevet

Kan se profilen er oprettet 30/07-2024, så tvivler på at folk har særlig meget at berette om disse to;)

men du er mere end velkommen til at tage en for holdet.

Skrevet
  • Author

Kunne jeg måske godt finde på.  Men ja så jeg godt men kunne være de havde været på en anden profil i en anden by . Selvom de skriver first time in Denmark 

Skrevet

Jeg forventer at give dem et besøg i morgen. Så kan jeg en anmeldelse.

Skrevet
PK-DK skrev, for 57 minutter siden:

Jeg forventer at give dem et besøg i morgen. Så kan jeg en anmeldelse.

Måske du skulle søge på EJBY inden du besøger dem, der ligger lidt anmeldelser

Skrevet
Mr1time skrev, for 16 timer siden:

Måske du skulle søge på EJBY inden du besøger dem, der ligger lidt anmeldelser

Er du sikker på, at de er da samme piger, der var i Ejby? Det er svært at bedømme ud fra billederne.

Skrevet
PK-DK skrev, for 13 minutter siden:

Er du sikker på, at de er da samme piger, der var i Ejby? Det er svært at bedømme ud fra billederne.

Det er samme billeder, men ved ikke om det er samme piger. Ser dog sådan ud

Skrevet

Så er besøget overstået og den lovede anmeldelse er klar.

Lokation: Nemme adgangsforhold og forholdvis diskret adgang bagved bygningne.

Pigerne: Jeg ville gerne se dem begge an, da billederne i profilen er svær at forholde sig til. Det var der mulighed for efter lidt tid, da der var en anden gæst tilstede. De er ikke en 10 ud af en 10er, men lækre små thaipiger, så vælg hvem du synes tænder dig.

Priser: Meget rimmelige priserne for thai piger i Herning. Og endnu mere taget i betragtning af, hvad der var ekstra ydelser, som jeg normalt skulle have betalt meget for. Om det var et særtilfælde eller det altid er sådan, kan jeg selvfølge ikke vide noget om. Jeg valgte at betalt med euro til en fair kurs.

Agten: Alt var helt efter bogen, og der blev kommunikeret nemt, hvad jeg fik af ideer undervejs. Indlevelsen kunne være bedre men absolut ikke i den dårlige ende. 

Konklusion:  ikke min bedste omgang men dog stadig i toppen. De skal nok blive populære den næste stykke tid i byen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.