Hop til indhold

Min kone er mig utro - måske

Featured Replies

Skrevet

Da mit sexliv stadig var aktivt købte jeg/vi nogle forskellige massageapparater. Bl.a. en g-punkt vibrator, som vi havde meget glæde af.

De lå i en æske ved min kones seng, og da sexlivet mere eller mindre var gået i stå tænkte jeg ikke mere på det. En dag kiggede jeg i æsken og måtte konstatere, at alle batterierne var taget ud. For at se, hvad der ville ske, satte jeg batterier i den lille vibrator og i g-punkts, men tænkte så ikke mere på det.

Forleden kiggede jeg så i æsken igen, og kunne nu se/mærke, at g-punkts vibratoren havde været brugt og det havde den lille også– sandsynligvis analt. Jeg rengjorde dem og lagde dem tilbage i æsken.

Men nu er jeg jo blevet nysgerrig på om de bliver brugt. Jeg har stillet æsken, så jeg kan se, hvis den har været taget ud. Og det er de begge blevet, hvis jeg har været hjemme fra en aften til et møde.

Og nu er jeg i tvivl. Skal jeg lægge en seddel i æsken og skrive f.eks. ”Må jeg være med” eller skal jeg lade hende lege som hun vil? Jeg leger selv ”udenom” med unge kvinder på Sugardaters.

Det skal siges at jeg er 75 og hun er 66

Skrevet

Tænker bare lade hende være..

Ligesom du leger udenom så gøre hun det 

I er begge oppe i alderen.

I øvrigt jeg er 38 år, hvis du kender en voksen kvinde som vil gerne ha en B ven send venligst en pb

Skrevet

kan godt lide din overskrift

det er vel ikke hende der er dig utro men omvendt :-)

Skrevet

Hvorfor er du i tvivl ? Jeg går ud fra, at når du interessere dig sådan for den kasse, samt overhovedet overvejer at lægge den seddel i, så er det jo rent faktisk fordi du har lyst til det , og til din kone.. 

Jeres alder er sgu da underordnet i mine øjne ihvertfald.. 

Jeg synes tværtimod i de andre, at har du lyst - så er div omstændigheder du nævner fuldstændig underordnet.. Put du bare den seddel i kassen du :rolleyes:

Skrevet

Hvis jeres sexliv er gået helt i stå, så fortsæt jeres leg hver for sig - som nu. Der er jo åbenbart en grund til, det er gået i stå. Enten har du ikke lyst til hende, eller også har hun ikke til dig.

Du skal ikke lægge en seddel ned til hendes legetøj, du skal holde fingrene fra hendes skuffe. Er du interesseret i at få et velfungerende sexliv med hende, så fortæl hende det, snak om det. Det gør voksne mennesker.

Skrevet
benny49 skrev, for 32 minutter siden:

kan godt lide din overskrift

det er vel ikke hende der er dig utro men omvendt :-)

Ja hold kæft en gang klynk 

man er selv utro af værste skuffe og så er man forundrede over konen tilfredsstiller sig selv :huh:

Hvad med at droppe Gp pigerne og koncentrer sig om konen. Hun har åbenbart brug for det. 

Skrevet

Hvis ikke man kan se humoren i den overskrift skulle man måske overveje om man er lidt negativ:rolleyes:

Skrevet
Slowman skrev, for 16 minutter siden:

Hvis ikke man kan se humoren i den overskrift skulle man måske overveje om man er lidt negativ:rolleyes:

Så du mener i ramme alvor at det bare er en for sjov tråd han har lagt op :lol:

jesus forstår sgu godt der er mange der bliver nød til at gå til Gp. 
når man se folks skriv om deres problemer. 
med sygdomme og deres udfordringer.

Skrevet

Jeg støtter tanken om at putte en seddel i.

Du vil gerne være med i legen. Måske din kone vil have dig med under en eller anden form.

Jeg tænker ikke at du har noget at miste.

I har ingen sex oplevelser sammen, kan kunne I måske få.

Go for it!!

Skrevet
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

Så du mener i ramme alvor at det bare er en for sjov tråd han har lagt op :lol:

jesus forstår sgu godt der er mange der bliver nød til at gå til Gp. 
når man se folks skriv om deres problemer. 
med sygdomme og deres udfordringer.

Jeg mener overskriften er ment humorristisk. Kan du virkelig ikke se det. Det er jo ret indlysende. Man skal virkelig være pessimist og sortseer hvis man ikke kan se det, vil jeg mene. Nå men kun TS kan jo svare på det. Det må vi så se om han gør.

Skrevet
Slowman skrev, for 9 minutter siden:

Jeg mener overskriften er ment humorristisk. Kan du virkelig ikke se det. Det er jo ret indlysende. Man skal virkelig være pessimist og sortseer hvis man ikke kan se det, vil jeg mene. Nå men kun TS kan jo svare på det. Det må vi så se om han gør.

Kan sagtens se humoren, dog falder overskriften til jorden, når resten er så seriøst at det faktisk bliver nærmest tragisk komisk. 
og afspejler disse indlæg fra bruger der spørger om råd herinde. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 32 minutter siden:

Kan sagtens se humoren, dog falder overskriften til jorden, når resten er så seriøst at det faktisk bliver nærmest tragisk komisk. 
og afspejler disse indlæg fra bruger der spørger om råd herinde. 

Det har du jo lov at mene. Jeg har ikke patent på at bedømme hvad der er god humor eller dårlig, men jeg synes nu indlægget er ganske morsomt og velment. TS vil såvidt jeg kan se gerne genoptage sexuel aktivitet med sin kone. Det er da fint uanset om han også besøger GP’er. 

Skrevet
longdong skrev, for 5 timer siden:

Da mit sexliv stadig var aktivt købte jeg/vi nogle forskellige massageapparater. Bl.a. en g-punkt vibrator, som vi havde meget glæde af.

De lå i en æske ved min kones seng, og da sexlivet mere eller mindre var gået i stå tænkte jeg ikke mere på det. En dag kiggede jeg i æsken og måtte konstatere, at alle batterierne var taget ud. For at se, hvad der ville ske, satte jeg batterier i den lille vibrator og i g-punkts, men tænkte så ikke mere på det.

Forleden kiggede jeg så i æsken igen, og kunne nu se/mærke, at g-punkts vibratoren havde været brugt og det havde den lille også– sandsynligvis analt. Jeg rengjorde dem og lagde dem tilbage i æsken.

Men nu er jeg jo blevet nysgerrig på om de bliver brugt. Jeg har stillet æsken, så jeg kan se, hvis den har været taget ud. Og det er de begge blevet, hvis jeg har været hjemme fra en aften til et møde.

Og nu er jeg i tvivl. Skal jeg lægge en seddel i æsken og skrive f.eks. ”Må jeg være med” eller skal jeg lade hende lege som hun vil? Jeg leger selv ”udenom” med unge kvinder på Sugardaters.

Det skal siges at jeg er 75 og hun er 66

Og så er er jo noget frækt ved at sidde til et bestyrelsesmøde og så vide at konen ligger derhjemme med stængerne i vejret og den lilla sag snurrende mellem benene :-)

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, den 5.8.2024 at 20:23:

Jeg støtter tanken om at putte en seddel i.

Du vil gerne være med i legen. Måske din kone vil have dig med under en eller anden form.

Jeg tænker ikke at du har noget at miste.

I har ingen sex oplevelser sammen, kan kunne I måske få.

Go for it!!

Nej, lad det ligge.

De har sikkert haft deres, som nu er brændt ud.

Han skal gøre, hvad han vil og lade hende gøre det samme.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.