Hop til indhold

NY LILLE DANSK PIGE. SÅ ER JEG KLAR IGEN. GB LØRDAG KL 12-14. AFTALER FREDAG ;-)

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/408033

hej. jeg er helt ny dansk pige der gerne vil holde GB ;-)

jeg er 28 år 163 høj 49 kg. en lille fast a-cup og en lille fræk numse ;-)

kun skandinaviske voksne mænd ?

det bliver afholdt ved kerteminde på fyn. lørdag kl 12-14. 1000 kr kontant.
alene aftaler efter gb 30 min 1300 kr
fredag holder jeg alene aftaler fra kl 15. 30 min 1300 kr

jeg tilbyder uden og i må gerne komme i mig og i min mund men jeg sluger ik. jeg kysser gerne.

i er self os velkommen til og bruge kondom som i selv har med ;-)

ingen anal eller fingere der..!! men i må rigtig gerne slikke mig i numsen og missen.

det forgår som skrevet i kerteminde i privat hus hos min ven og han deltager måske os. håber i er ok med der bliver filmet lidt men det er kun jeres pikke der bliver filmet i mig eller hvor jeg sutter ikk andet. og hvor der kommer sæd ud af mig ;-)

[email protected]

Redigeret af lilleQ
stavefejl

Skrevet

Alene tid hos din ven, er der noget bisex ? kun med at sutte og slikke bare et ?

Skrevet
B45 skrev, for 15 timer siden:

Alene tid hos din ven, er der noget bisex ? kun med at sutte og slikke bare et ?

der står ikke noget om noget bi sex i annonce eller her ...?? tror det er en meget dum ide hvis du begynder og prøve og sutte på min vens ;-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hurtig rapport:
Fantastisk arrangement. Dejlig pige (endnu bedre end beskrevet), gode mennesker både deltager og organiserer, dejligt sted, kort og klar kommunikation. 100% anbefale.

Redigeret af gangbangmand

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.