Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/372271

Jeg skrev til Ninah på mail og der blev svaret hurtigt og en aftale kom i stand. Mødte hende på et diskret sted i Kjellerupsgade i Aalborg, men kan se, at hun nu er i Aarhus. Hun er en smuk meget lille skabning. Vi fik afregnet og gik sammen i bad. Allerede der startede hun med at pille og sutte og der var dømt stiv, stiv pik inden jeg ramte sengen. Massage var der sgu ikke noget af, så vi røg direkte til sexdelen. Her ville jeg godt have haft lidt oliemassage og pirring først. Jeg havde trods alt købt en time. MEN sexdelen var fuldstændig fabelagtigt. Der blev suttet pik, nosser og røv og jeg slikkede hendes fisse og røv længe, mens jeg legede med en finger oppe i røven på hende. Ingen tvivl om, at Ninah ikke har noget imod at være kinky. Hun stak en dildo op i fissen på sig selv mens jeg mundkneppede hende. Jeg kom ned på ryggen og hun spurgte til kondom, hvilket jeg sagde ja til. Hun kneppede min pik til den store guldmedalje. Pludselig “stod hun af” og begyndte at spille fissen. Jeg trak hende op til ansigtet og hun sprøjtede mig i munden i en orgasme. Det var fandeme frækt. Mere knep og jeg kom i kondomet, som hun tog af og suttede mig helt færdig. Vild, fed oplevelse. Kinky Ninah er med på det hele. Kan absolut anbefales. Mums!

Skrevet

Tak for din levende beskrivelse. Har været hos Pam, der holder til samme sted og benytter stort set samme tekst i annoncen. Skønt at Ninah er som hun lover. Hun har vel ikke de store problemer med at tage imod, hvis dit profilnavn ellers forholder sig til udstyret :smile:

(Pam er nemlig meget snæver analt og faktisk endnu mere vaginalt) 

Skrevet
  • Author
Hedonis skrev, for 47 minutter siden:

Tak for din levende beskrivelse. Har været hos Pam, der holder til samme sted og benytter stort set samme tekst i annoncen. Skønt at Ninah er som hun lover. Hun har vel ikke de store problemer med at tage imod, hvis dit profilnavn ellers forholder sig til udstyret :smile:

(Pam er nemlig meget snæver analt og faktisk endnu mere vaginalt) 

Hej Hedonis. Jeg tog hende ikke analt, men jeg har en kammerat, der besøgte hende og kneppede hende i røven Han har også udstyret i orden og der var det lidt hårdt for hende, så det endte med, at hun suttede ham tom, men det kan vel også gå an ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.