Hop til indhold

Tisha back in Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/388163

Nem kommunikation og der bliver svaret på taletidskort. Jeg mødte Tisha i Hirtshals og hun var ked af forholdene på stedet og var der kun en dag, så vidt jeg kan se og er nu tilbage i Aalborg. Tisha er en meget smuk og serviceminded kvinde. Jeg fik en dejlig gang blid massage ryggen og hun “pillede” helt tilpas omkring nosser og røv, så jeg næsten ikke kunne vente med at vende mig om på ryggen. Da jeg var blevet vendt gik hun i gang med et skønt, skønt blowjob uden gummi og uden hastværk. Det endte ud i en 69er, hvor jeg slikkede hendes dejlige, velduftende fisse og jeg kunne sagtens have fyret den af der. Fuuuuck det var skønt og hvor har hun en lækker krop. Kondom på og hun satte sig op. Helt vildt stram fisse og for satan hun kunne bevæge underlivet op og ned. Efter et par minutters stempelsex kunne jeg simpelthen ikke holde den længere og jeg kom, så jeg så sol, måne og stjerner. Hyggesnak, massage og absolut ikke noget hastværk med at få mig ud. Hvor ER Tisha en sød pige og hvor er hun serviceminded. Hun kan absolut anbefales.

Skrevet

Tak for din fine anmeldelse. Vil prøve at supplere den med et besøg snarest !

Skrevet

Tilslutter mig 

Jeg kommer lige fra er besøg fra denne fantastisk , sød dame !!  
Alt spiller bare , der er intet at sætte en finger på , fik hvad jeg kom efter plus meget mere til . Virkelig service mindet , ingen hast og kiggen på klokken .. Et himmelsk blowjob , og fantastisk passioneret sex ..

Min varmeste anbefaling , jeg kommer gerne tilbage igen 

Skrevet

Tisha er ved at have en solid fanclub :wub:

Fuldt fortjent, hun er en ener

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.