Hop til indhold

Freja aka Penthouse model

Featured Replies

Skrevet

Er det nogen der ved hvis Freja, der holdt til helt privat i en lille lokale på Godthåbsgade, er henne? Skiftet navn? Holdt op?
Hun er borte siden corona, og er ikke vendt igjen, eller? Høj blond milf m barm to die for, fantastisk gfe. Hade lidt heste-billeder på sin profile på Annoncelight, vil jeg mindes. Hendses annonce sa også noget om "Penthouse model" :)
Savner hende dybt :(

Redigeret af Janno

Skrevet

Jeg har også efterlyst hende. Hun brugte også kunstnernavnet Stella, da hun var på SMS-planet.

Ja, hun brugte udtrykket “Penthousemodellen” løbende i hendes annoncer. 

Redigeret af Blow lover

Skrevet

Super dejlig pige, hun fik desværre lidt for mange slag da hun kom tilbage... - der var nogle der forventede at hun ikke var blevet ældre... :-o

Sidst jeg besøgte hende slut marts 2022 - lokalet var ryddet, kun dobbeltsengen var tilbage... :wacko: en lidt anderledes oplevelse - lejemålet var opsagt... - æraen slut, måske - hvem ved...

Hun er en af 3 piger jeg tjekker/søger hver morgen når jeg spiser morgenmad og håber at spotte hende igen - hvis i spotter hendes så giv gerne et praj ;)

Tak Freja for super dejlige oplevelser :wub:

Skrevet

Ja, desværre fik hun for megen dårlig omtale til sidst. 

Freja har altid leveret og hun lignede faktisk en Penthousemodel. Derudover var man ikke i tvivl om, at hun også nød sit job.

Lad os håbe, at hun læser med her og får lyst til et come back. Jeg er sikker på, at der er mange tidligere gæster, der vil besøge hende igen.

Redigeret af Blow lover

Skrevet
  • Author

Tak alle, synd at hun ikke er aktiv længere.
Jag syntes att alle de dårlige anmeldelser var helt uden om topic. Prøvede at korrigere her nogen gang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.