Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

Jeg var lige forbi hende den sure nede i frugtbutikken igen :)

Jeg trængte til lidt afslapning og afspredelse, så valgte at prøve noget nyt. B2B med nuru gel. Det kan jeg godt anbefale. Jeg valgte den anden pige dernede og det fortrød jeg ikke. Sådan en lille sag med store bryster der bare gnider sig overalt på dig med det gele. det virker andre steder end i hovedet ;) Jeg måtte selvfølge have "dessert" også, men det var vist et forventeligt resultat . 4 stjerne herfra.... god weekend 

nå blev lige påmindet om et link så det kommer  her - god fornøjelse.

Skrevet
vanorn skrev, for 2 timer siden:

Hej, 

Jeg var lige forbi hende den sure nede i frugtbutikken igen :)

Jeg trængte til lidt afslapning og afspredelse, så valgte at prøve noget nyt. B2B med nuru gel. Det kan jeg godt anbefale. Jeg valgte den anden pige dernede og det fortrød jeg ikke. Sådan en lille sag med store bryster der bare gnider sig overalt på dig med det gele. det virker andre steder end i hovedet ;) Jeg måtte selvfølge have "dessert" også, men det var vist et forventeligt resultat . 4 stjerne herfra.... god weekend 

nå blev lige påmindet om et link så det kommer  her - god fornøjelse.

Lyder som en lækker omgang :)

Er det et diskret sted? - Er det en 'almindelig' massageklinik med skilte osv. eller en privat lejlighed?

Skrevet
m-j skrev, for 57 minutter siden:

Er det et diskret sted?

Det er beskrevet i den anden tråd, han startede om samme sted. Om han synes de fortjener særlig reklame, med flere tråde oprettet af samme bruger inden for få dage, eller om han bare ikke kender kutymen, at man skriver i sin egen tråd, er svært at gennemskue.

Og så skrev han også tidligere i en efterlysning om samme sted. Så indtil videre tre anmeldende indlæg, alle om det samme sted med verdens mest anonyme annonce.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Så fik jeg læst de indslag der er oprettet om denne butik/klinik. 
Hvis man lige tager de neutrale briller på så virker det som at man ikke ønsker at have billeder af de ansatte liggende til fuld syn for offentligheden hvilket jeg kan forstå er for at beskytte sit privatliv - men så skulle man måske have valgt en anden branche. Pigerne på stedet burde jo om nogen vide at mænd er ret visionære og billeder af den grund er med til at lokke mænd ind i butikken. 
Så det må helt sikkert koste på bundlinjen .

Man kunne godt vise billeder udefra - vise pigerne bagfra og fra siden uden ansigt hvis der er vigtigt for dem.Billeder af et eller 2 rene badeværelser og et par pæne massage rum kunne også flytte nogen over til positiv - men det styrer de jo selv.

Fik også uanmeldt sms og tænkte at der i samme lokale for ca 3 år siden åbnede en klinik som kun var der kortvarigt og at mutter-san har gemt mobil numre 

Jeg er nysgerrig og dette sted er i mit virkeområde så jeg tester det af om ikke sp længe 

// Amar Lover

Skrevet
Amar Lover skrev, for 11 timer siden:

Jeg er nysgerrig og dette sted er i mit virkeområde så jeg tester det af om ikke sp længe 

// Amar Lover

Det glæder vi os til at læse om. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.