Hop til indhold
peterishere

Anbefal pige i midtjylland (Herning)

Recommended Posts

Hej jeg er ny med hensyn til købesex, (næsten, har prøvet enkeltydelser et par gange), men nu har jeg besluttet at næste gang skal det være en halv time. Jeg har selvfølgelig kigget en del her, og også meget andre steder, men jeg har endnu ikke fundet en hvor jeg bare kan sige, hende skal det være, så derfor prøver jeg her.

Det jeg har i tankerne er:

1. Kæresteoplevelse

2. Kys og kram

3. Superfransk (dog ikke et ultimativ krav)

4. Pris omkring 1000 (mindre er også ok :-))

5. Slank

 

Har læst en del om Nicki, og hun lyder næsten som en mulighed, dog kysser hun ikke, og den del vil jeg egentlig gerne have med, så har i nogle forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det KUN må være Herning, så begrænser det da mulighederne lidt...

 

I Bording har du Privat Diskret-Bording

Mange forskellige typer piger.

( Der er også andre )

 

Ellers er det da bare at læse alle anmeldelserne under Jylland.

Så kan du danne dit eget indtryk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det KUN må være Herning, så begrænser det da mulighederne lidt...

 

Nej ikke kun Herning, det var bare så i vidste sådan ca. hvor jeg befinder mig, men jeg glemte så at tilføje at inden for en radius af ca 50 km. er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dæleme meget du vil på en halv time. Pas på strees.

 

En kæresteoplevelse med en slank pige og superfransk inden for en halv time er vel ikke meget, jeg håber da at jeg kan nå at elske med hende lidt også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej ikke kun Herning, det var bare så i vidste sådan ca. hvor jeg befinder mig, men jeg glemte så at tilføje at inden for en radius af ca 50 km. er ok.

 

 

Det er ok :-)

 

Men ja, hvis du har tid og mulighed, så tjek anmeldelserne....det kan man godt få lidt tid til at gå med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skrev du ikke noget om alder, så kan vel godt tillade mig at anbefale: 

 

Ellers er der også  Hun arbejde samme sted som Nicki, men hvor Nicki sluger, kysser Sofie super dejligt (hold øje med deres annoncer på annoncelight under Midtjylland - men de er begge 2 rigtig gode til GFE, hvis du møder dem med positivt sind og attitude og ikke ligesom vedkommende i indlæg nr. 24 i denne tråd: 

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skrev du ikke noget om alder, så kan vel godt tillade mig at anbefale: 

 

Ellers er der også  Hun arbejde samme sted som Nicki, men hvor Nicki sluger, kysser Sofie super dejligt (hold øje med deres annoncer på annoncelight under Midtjylland - men de er begge 2 rigtig gode til GFE

 

Hej du skriver at Nicki også er god til GFE, er GFE ikke lig med kys og kram også, eller er det noget jeg har misforstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej du skriver at Nicki også er god til GFE, er GFE ikke lig med kys og kram også, eller er det noget jeg har misforstået?

 

Det er nok et definitions spørgsmål. Nicki er ihvertfald rigtig god til at kramme, men har valgt ikke at kysse, derfor kan hun alligevel være rigtig god til GFE, da dette også har noget med empati, samtale, et afstresset forløb, dyne på sengen, mv. at gøre - jeg savner ikke at hun ikke kysser - har faktisk besøgt hende 2 gange før, jeg blev opmærksom på at hun ikke kyssede af en anden frier og har så læst det i hendes annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skrev du ikke noget om alder, så kan vel godt tillade mig at anbefale: 

 

Ellers er der også  Hun arbejde samme sted som Nicki, men hvor Nicki sluger, kysser Sofie super dejligt (hold øje med deres annoncer på annoncelight under Midtjylland - men de er begge 2 rigtig gode til GFE, hvis du møder dem med positivt sind og attitude og ikke ligesom vedkommende i indlæg nr. 24 i denne tråd: 

 

 

 

Sofie er så hende der storlyver og Nicki er hende der flere steder fortælles om har besøg af politiet ind imellem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sofie er så hende der storlyver og Nicki er hende der flere steder fortælles om har besøg af politiet ind imellem

 

Alexandra fra Hampen, lyver også om sin alder - ved dog ikke om hun haft haft besøg af politiet - isåfald, har det nok været i civil  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok et definitions spørgsmål. Nicki er ihvertfald rigtig god til at kramme, men har valgt ikke at kysse, derfor kan hun alligevel være rigtig god til GFE, da dette også har noget med empati, samtale, et afstresset forløb, dyne på sengen, mv. at gøre - jeg savner ikke at hun ikke kysser - har faktisk besøgt hende 2 gange før, jeg blev opmærksom på at hun ikke kyssede af en anden frier og har så læst det i hendes annonce.

 

Ok tak, har overvejet hende meget, så tror jeg vil prøve at få en aftale med hende i den nærmeste fremtid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give Nicki, de varmeste anbefalinger.

Ja, hun kysser ikke, men en dejlig glat barberet mis og nogle rigtig smukke bryster. Ægte vel og mærke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...