Hop til indhold

Filme et blowjob?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har prøvet at lede efter piger, der tilbyder at man har lov til at filme imens de giver et blowjob, men uden held desværre. Er der nogen som har et bud på et muligt emne? Det er et krav at pigen er flot og ikke ældre end 40 år(gerne 20 - 35 år)

Skrevet

Jackey Brown tror jeg gover mulighed for det - tjek hende på nympho, hun kan altså sutte pik❤️

Skrevet
  • Author
Jakoblaursen skrev, for 9 minutter siden:

Jackey Brown tror jeg gover mulighed for det - tjek hende på nympho, hun kan altså sutte pik❤️

Det er i Jylland jeg bor, og for det andet så er jeg i 99 ud af 100 tilfælde ikke til mørke kvinder. Men hun kan sikkert noget for dem som kan lide hende.

Skrevet

Har du prøvet at spørge en GP du tænder på og høre om du må filme hendes BJ mod mere betaling. Hun kan evt have maske på som Ida.

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, for 26 minutter siden:

Har du prøvet at spørge en GP du tænder på og høre om du må filme hendes BJ mod mere betaling. Hun kan evt have maske på som Ida.

Det er selvfølgelig en mulighed. Tænker bare de sikkert annoncerer med det hvis det er noget de vil tilbyde.

Skrevet
xxlaiaxx skrev, 1 time siden:

Tænker bare de sikkert annoncerer med det hvis det er noget de vil tilbyde.

Det er ikke sikket, nogle gange står der i annoncer at man kan spørger om andet. Du kan jo altid spørge, måske du kan være heldig:)

Skrevet

Jeg ved at Melinda tilbyder denne service. Prøv at kontakte hende når hun er tilbage i DK igen. Hun er på forskellige lokationer i Jylland :)

Petit ungarere og en frækkert.:P

https://annoncelight.dk/showad/352519

Skrevet
  • Author
Butman79 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg ved at Melinda tilbyder denne service. Prøv at kontakte hende når hun er tilbage i DK igen. Hun er på forskellige lokationer i Jylland :)

Petit ungarere og en frækkert.:P

https://annoncelight.dk/showad/352519

Hende har jeg set før. Jeg var ikke klar over at hun tilbyder dette. Hun kan godt være en mulighed:)                                                                                                                         

Skrevet

Et godt "insider tip" hvis du vil forøge din chancer. Anskaf dig en maske du kan tilbyde pigerne at have på. Når du kommunikerer med den/de piger du kunne tænke dig at prøve det med, oplys (og henvis til den specifikke maske) at du har en og at du naturligvis er indforstået med at de har den på samt at de får lov at se din optagelse så de kan beslutte om de er ok med den.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.