Hop til indhold
Hobrofyr

DinaG stoppet?

Recommended Posts

Hobrofyr skrev, for 25 minutter siden:

Er DinaG stoppet med at være GP’er? 
Hendes annoncer er ikke at finde nogensteder længere. 
Nogen der ved noget? 

Det er så ubeskriveligt dovent at man ikke gider eller evner en søgning at man græmmes.

Hun vil ha pik den 5 august - "Ingen arme ingen småkager"

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må give @Benarbejde lidt ret her - en enkelt søgning på AL på “DinaG” viser at hun er aktiv. Skriver man “Dina G” så kommer der flere resultater.

Så hun er aktiv og du er forhåbentlig glad :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om DinaG er stoppet, nej. Hendes annonce er altid kommet frem, når man søger: gangbang

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej ja hun er stadigvæk aktiv,så det er bare afsted,hun er sindsyg dejlig at være sammen med,har været på besøg nogle gange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobrofyr skrev, den 3.8.2024 at 21:43:

Det var hvad jeg fik frem når jeg søgte på DinaG på EG

Eroguide er et [døende] forum og ikke et annonceplatform, så det er mystisk du leder efter en annonce her . Der har dog været annoncer engang men tror ikke det i praksis er muligt længere. DinaG benytter Annoncelight.  Fred med det men man må godt prøve selv.

gamlingen skrev, for 23 timer siden:

Den er ny for mig. Men en fremragende ide til billig annoncering - medmindre prostitution og TOS ikke er kompatible- og så er der de skjulte omkostninger og link til facebook er et no-go.

Og synkronisering med Google Calendar også. De to fælder, facebook og google, vil konen nok ikke elske

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...