Hop til indhold

Trinemuz i Viborg Mermaidhouse

Featured Replies

Skrevet

Vil lige skrive min første anmeldelse af en dejlig pige jeg lavede en aftale med i dag nemlig Trinemuz— Jeg ringede til Trinemuz og snakkede med hende og sikke en sød og behagelig stemme :)— Vi aftalte 1 time med anal– Jeg kom til stedet og blev modtaget af Trinemuz i en dejlig sexet påklædning uden trusser under SF– Jeg ordnede betalingen og fik en kop kaffe i et venterum. Trinemuz kom hurtigt igen og vi gik ind i et flot behageligt rum– Jeg tog tøjet af og lagede mig på sengen, hun begyndte og kærtegne og “nusse” lidt kysse blidt på halsen– Så kom der efter noget tid gummi frem og på med det og så gik hun i gang med et super dejligt BJ og jeg fik lov at slikke hende og wow hun ved hvad hun gør, fik lov at lege noget mere og kort efter sprøjtede hun SF– vi gik i gang med dansk og senere anal og det er HELT SIKKERT ikke mit sidste besøg hos Trinemuz– Her var der ikke noget med at man blev smidt ud efter 45 min. :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P

Skrevet

Super anmeldelse. Den har du også lagt inde på annoncelight som reklame.

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.