Hop til indhold
Jensen761

Trinemuz i Viborg Mermaidhouse

Recommended Posts

Vil lige skrive min første anmeldelse af en dejlig pige jeg lavede en aftale med i dag nemlig Trinemuz— Jeg ringede til Trinemuz og snakkede med hende og sikke en sød og behagelig stemme :)— Vi aftalte 1 time med anal– Jeg kom til stedet og blev modtaget af Trinemuz i en dejlig sexet påklædning uden trusser under SF– Jeg ordnede betalingen og fik en kop kaffe i et venterum. Trinemuz kom hurtigt igen og vi gik ind i et flot behageligt rum– Jeg tog tøjet af og lagede mig på sengen, hun begyndte og kærtegne og “nusse” lidt kysse blidt på halsen– Så kom der efter noget tid gummi frem og på med det og så gik hun i gang med et super dejligt BJ og jeg fik lov at slikke hende og wow hun ved hvad hun gør, fik lov at lege noget mere og kort efter sprøjtede hun SF– vi gik i gang med dansk og senere anal og det er HELT SIKKERT ikke mit sidste besøg hos Trinemuz– Her var der ikke noget med at man blev smidt ud efter 45 min. :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...