Potensen 3 Skrevet 3. August Min kone og jeg vil gerne lege lidt mere rollespil med underkastelse, hvor hun er submissiv. Hun er naturligt submissiv og jeg er naturligt dominerende. Mit problem ligger i at jeg ikke er særlig kreativ i legen, så jeg søger lidt inspiration. Vi leger indenfor lære/elev temaet. Jeg søger mest inspiration til hjemme leg, men vil gerne have en “censor” med i legen på et tidpunkt, enten i hjemmet eller på klub. Er dette forum det rigtige sted eller kender i til andre fora hvor jeg kan søge inspiration? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 3. August Jeg tror det bedste I kan gøre er st oprette en profil på Fetlife og så søde derfra. Http://fetlife.com Derudover er SMIL en super forening med masser af viden og inspiration. Http://sado.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexfyr 8 Skrevet 3. August Opret Jer på scor.dk det er det helt rigtige sted til den slags oplevelser… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Potensen 3 Skrevet 3. August Scor tror jeg ikke er det rigtige men smil vil jeg undersøge nærmere, mange tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg