LionelM 2 Skrevet 3. August, 2024 Hej venner Nogle der har erfaringer med dette sted https://www.juwellnessandspa.dk/PRISER.html 700 for en times massage virker lidt voldsomt, er det pengene værd.? På forhån tak og god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 978 Skrevet 3. August, 2024 Skulle have været lagt i efterlysninger…. Har bedt om din tråd flyttes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1788 Skrevet 3. August, 2024 LionelM skrev, for 2 timer siden: er det pengene værd.? Jeg har aldrig besøgt Ju, men læst nogle reviews for år tilbage. Ju skulle efter sigende give en outstanding massage, og ifølge de reviews jeg kan huske så hævdes det at det er pengene værd, endvidere er massage det eneste du kan få, som jeg har forstået det, men der er sikkert andre der er bedre oplyst end mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LionelM 2 Skrevet 3. August, 2024 Tak for info indtil videre - beklager jeg ikke fik tråden startet det rigtige sted. Sorry. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9523 Skrevet 3. August, 2024 (edited) LionelM skrev, for 4 timer siden: Nogle der har erfaringer Masser har erfaringer. Der er skrevet meget om Ju, men dog mindre siden hun flyttede til den klinik og (desværre) droppede massage af det midterste ben. Du kan starte med søgefunktionen: https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=juwellnessandspa&quick=1 PS: Billedet hun bruger er over 5 år gammelt, men thaier er jo nærmest tidløse. Redigeret 3. August, 2024 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LionelM 2 Skrevet 3. August, 2024 Bebop - tusind tak for din respons, sætter jeg pris på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliekongen 181 Skrevet 3. August, 2024 Hun er stadig en smuk kvinde og masserer fantastisk. Men hendes priser synes jeg også er for høje. Men nu har hun jo klinik i Hellerup hvor folk har masser af penge. Jeg savner de gode gamle dage i Kalasin massage hvor hun gav det mest fantastiske håndjob. Jeg besøgte hende for et halvt år siden for at checke om hun kan overtales til mere end massage, men fik et nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sim12 37 Skrevet 3. August, 2024 Til dato den bedste massage jeg har fået og har tit tænkt på at besøge hende i Hellerup. Men det har aldrig passet ind. Skulle hun dog tilbyde hj igen, så ville jeg 100% få det til at passe for det mestrede hun også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg