Hop til indhold
Heineken77

www.gesext.de

Recommended Posts

Denne side kan varmt anbefales. Efter at have set et tidligere oplæg herinde, fik jeg blod på tanden, og meldte mig til på www.gesext.de. Jeg har nu været medlem i små 3 uger, og har allerede været på 4 besøg i Flensborg området. Der er masser af muligheder på denne side:) Det er alle "hobby" piger, hvis mand kan kalde dem det. De arbejde IKKE på klub eller bordel, bare alm. pæne frække piger. Min pris har ligget på 50 - 100 Euro, for den tid det nu tager. Ingen ur, ingen dørklokke der ringer, ingen telefon der ringer midt i det hele:) Helt perfekt for mig, mine "dates" har alle varet mellem 2 og 3 timer... og prisen brokker jeg mig bestemt ikke over :cool:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sien virker lidt uoverskuelig, og ikke specielt billige tilbud.

Virker ikke som "amatører"

Ved søgning på postnummer PLZ kommer en masse frem flere hundrede km væk

Hvordan bruger du den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oppe i søgefeltet øverst på siden skriver du bare bynavn f.eks. Flensburg, Hamburg etc. Der er selvfølgelig også "prof" imellem, men dem jeg har besøgt har været "almindelige" piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er auktioner. Hvis du vil, kan du "lukke" auktionen med det samme, ved at akseptere den pris hun vil have, ellers bare byd og hold øje med prisen. Har lige vundet en " date" igen lidt syd for Flensborg, skulle slippe 80 Euro. Det er dog nok en kæmpe fordel hvis du kan snakke samt evt. skrive tysk. Du kan skrive til den pågældene pige, inden du byderi tilfælde af hvis du vil spørge om noget/ydelser inden du byder:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...