RutineretSD 6 Skrevet 2. August Er der nogen der har erfaringer med hende her? https://sugardaters.com/da/profile/VQz.qn4AWy På forhånd tak... Del dette indlæg Link til indlæg
8200 5 Skrevet 2. August Har kun skrivet med hende, hvor hun virkede seriøs, men så stopper hun med at svare.. Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 130 Skrevet 3. August RutineretSD skrev, for 7 timer siden: Er der nogen der har erfaringer med hende her? https://sugardaters.com/da/profile/VQz.qn4AWy På forhånd tak... Skal hen på efterlysninger.Forkert sted at skrive her. Del dette indlæg Link til indlæg
Danni van Dannison 55 Skrevet 8. August Hun svarer ikke. Så nej. Men ser da spændende ud Del dette indlæg Link til indlæg
Freddy8830 3 Skrevet 8. August Har oplevet præcis det samme og tror ikke hun vil noget som helst når det kommer til stykket. Del dette indlæg Link til indlæg
RutineretSD 6 Skrevet 15. August Fik et møde med hende på hotel - sød pige, alt med kondom. Det bliver 2 ud af 10 herfra og aldrig igen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Ms. 5 Skrevet 16. August RutineretSD skrev, for 15 timer siden: Fik et møde med hende på hotel - sød pige, alt med kondom. Det bliver 2 ud af 10 herfra og aldrig igen Tak for din bedømmelse. Det var mig du mødtes med og bliver nødt til at dele det fra min side også. Ja, det var 2/10. Den del giver jeg dig gerne ret i. Jeg overholde min del af det aftale og havde sagt alt er med kondom på forhånd - så hjælper det ikke at tigge 50 gange med med 10.000 kr om at tage kondomet af, desværre. Du stoppede først med at tigge, da jeg sagde at jeg tog mine ting og smuttede, hvis du spurgte igen. Det var 2/10 fordi din rejsning faldt hver gang du tog kondom på, men det gør altså ikke mig dårligere i sengen jeg fik jo ikke chancen. God dag til dig. Jeg håber du tænker dig om en ekstra gang, før du sviner fremmede til på nettet. Til jer andre der skriver at jeg ikke svarer. Så er det nok fordi jeg har tjekket jeres profil og kan se I ikke er noget for mig. 1 4 Del dette indlæg Link til indlæg
RutineretSD 6 Skrevet 16. August SVINER? jeg skriver du er en SØD PIGE, alt med kondom - og det var 2 ud af 10! Du vælger så at beskrive vores møde i fuldt offentlighed! Og jeg kan nævne til alle der læser med, at din beskrivelse er en modifikation af sandheden! FLOT! Du kunne have svaret at mødet også var 2 ud af 10 fra din side, som absolut ville være fair nok! Så tænk dig selv om, INDEN DU sviner andre FREMMEDE til på nettet! 1 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 17. August RutineretSD skrev, for 8 timer siden: SVINER? jeg skriver du er en SØD PIGE, alt med kondom - og det var 2 ud af 10! Du vælger så at beskrive vores møde i fuldt offentlighed! Og jeg kan nævne til alle der læser med, at din beskrivelse er en modifikation af sandheden! FLOT! Du kunne have svaret at mødet også var 2 ud af 10 fra din side, som absolut ville være fair nok! Så tænk dig selv om, INDEN DU sviner andre FREMMEDE til på nettet! Det er da en relevant detalje hun fremfører at du ikke ville bruge kondom selv om det var et krav fra hendes side. At det så er en kende personligt at du åbenbart har problemer med potensen det kan jeg godt se. Men den bad du ligesom selv om. 5 2 Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 132 Skrevet 17. August RutineretSD skrev, for 13 timer siden: SVINER? jeg skriver du er en SØD PIGE, alt med kondom - og det var 2 ud af 10! 2/10 er da lidt af en sviner, synes jeg også. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 22. August OneGuy skrev, den 17.8.2024 at 13:10: 2/10 er da lidt af en sviner, synes jeg også. En dårlig karakter er ikke en sviner i mine øjne...vi har jo nok alle sammen prøvet en 2/10 1 Del dette indlæg Link til indlæg
hansens 16 Skrevet 22. August Hvad er grunden til at hun hun kun får 2/10? Hvad var det der skuffede? Del dette indlæg Link til indlæg
Danni van Dannison 55 Skrevet 25. August Har også skrevet med hende og tæt på aftale og så stopper hun med at svare. Jeg kan sgu nemt tage et afslag, men så skriv det dog når det er efter flere brevvekslinger! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 25. August Danni van Dannison skrev, for 3 timer siden: Har også skrevet med hende og tæt på aftale og så stopper hun med at svare. Jeg kan sgu nemt tage et afslag, men så skriv det dog når det er efter flere brevvekslinger! Hardu faktisk oplevet nogle der har gjort det ? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Danni van Dannison 55 Skrevet 25. August pænemand skrev, for 7 minutter siden: Hardu faktisk oplevet nogle der har gjort det ? Ja givet et afslag?? Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 25. August Danni van Dannison skrev, for 7 timer siden: Ja givet et afslag?? jo jo , men efter længere snak og beskeder frem og tilbage, synes bare det pludseligt stopper så 1 Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 25. August RutineretSD skrev, den 16.8.2024 at 23:40: SVINER? jeg skriver du er en SØD PIGE, alt med kondom - og det var 2 ud af 10! Du vælger så at beskrive vores møde i fuldt offentlighed! Og jeg kan nævne til alle der læser med, at din beskrivelse er en modifikation af sandheden! FLOT! Du kunne have svaret at mødet også var 2 ud af 10 fra din side, som absolut ville være fair nok! Så tænk dig selv om, INDEN DU sviner andre FREMMEDE til på nettet! og det her er så ikke fuld offentlighed, du beskriver hende, tag din medicin eller lad være med at give andre den Del dette indlæg Link til indlæg
Danni van Dannison 55 Skrevet 26. August pænemand skrev, for 18 timer siden: jo jo , men efter længere snak og beskeder frem og tilbage, synes bare det pludseligt stopper så Det synes jeg er lisså forskelligt som pigerne er. Nogle gør og andre gør ikke! Men vil nok sige at dem der har været der længere tid, de er måske ikke så gode til det 1 Del dette indlæg Link til indlæg