Hop til indhold
Odense

Orchid Thai Massage & Wellness

Recommended Posts

Efter at være kommet med jævne mellemrum, valgte jeg efter nedadgående kvalitet, og en oplevelse af at en time blev kortere og kortere, af lægge mine besøg andre steder. 

Nu et års tid efter, ville jeg give det chancen igen, jeg bookede derfor en time til 4 hands massage, hvilket blev bekræftet. 

Ved ankomst kunne jeg konstatere at Beao (tror jeg hun hedder) ikke var at se, da jeg spurgte til dette fik jeg af vide hun havde en anden kunde som hendes kollega ikke vidste hun havde booket ind. Jeg spurgte herefter ind til hvornår hun var færdig, således hun kunne komme i løbet af timen, hvilket jeg fik at vide hun måske godt kunne.  Undervejs i massagen blev jeg spurgt til ekstra ydelser, hvilket jeg svarede kom an på om Beao tilgik som aftalt, nu fik jeg så af vide at det var derfor Beao havde taget en anden kunde, fordi de var usikre på om jeg kun ville have alm. Massage , hvilket de ikke ville spilde tiden på. Jeg forsøgte herefter at forklare jeg var interesseret i mere, hvis de begge som aftalen var. Kort inden at Beao skulle være færdig med den anden kunde kommer en ny kunde ind i butikken, og får af vide han kan komme igen om 10 min, så er Beao klar. Her bliver jeg mere irriteret, men vælger ikke at italesætte det, for at få det bedste ud af den resterende massage.  Der bliver igen spurgt til ekstra ydelser, som jeg nu klart siger nej til, her skulle jeg nok have afsluttet besøget. For herfra får jeg af vide at en anden gang kan jeg besøge Odense Thaimassage hvis jeg kun ønsker massage, for her tilbydes ekstra. De sidste 10.min foregår med at besvare opkald med den ene hånd. Men der trykkes lidt med den anden. 

Måske jeg på et tidspunkt skal prøve alene med Beao igen, men som det ser ud lige nu, bliver det et klar nej herfra, specielt med den anden medarbejdere. 

https://massago.dk/klinikker/orchid-thai-massage-wellness/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også prøvet begge piger med ekstra engang. Det gik dog ikke helt som jeg havde forestillet mig, for da vi kom til det sjove forsvandt Beo. Og sex med den anden var ikke noget at skrive hjem om. Bagefter fortalte Beo mig at de var noget generte sammen, så at det var derfor hun gik.

Sex med Beo har dog altid været tiptop da jeg kom der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Det er sgu helle ikke nemt, at være kunde efterhånden;-) Jeg har kun været ved Beo -og den anden siger mig slet ikke noget. Jeg har forsøgt at book ved Beo et par gange -uden held. Har netop ringet hvor det var tydeligt, at hun (mutter) gav massage samtidigt med hun talte med mig -kunne hører "kunden" brokke sig. 

Men det er netop det du nævner "gider ikke" bruge tiden på kun massage -det er hårdt tjente penge og beskedent i forhold til fp/sex... Det er bare sådan det er blevet desværre. Skal heldigvis snart til Thailand -der kan man få det som man vil have, når man vil have det -det er ikke så meget pjat -Eller det kan man bare gå udenom...ggg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja har også blandede oplevelser der inde fra, kan ikke huske deres navne men der er en yngre og en ældre. Den unge var rigtig dejlig at være sammen med engang men nu ser det ikke ud til at hun tilbyder meget mere og jeg for altid den ældre, spurte den ene gang og fik af vide at den unge nu kun vil bolle og ikke gider den mere kælen version som jeg vælger, og den sidste gang jeg havde den unge var det også samme følelse jeg fik, af med tøjet frem og kroppen ind over briksen og så kan man ellers bare stikke den ind og få det overstået. 

Den gamle er så den jeg har besøgt sidenhen og her er kvaliteten altså også alt for forskellig, det er klart et sted hvor det er pengene det tæller og så snart de har skiftet hænder så er det mest af alt om at se hvor hurtigt den sexuelle del kan komme ud af verden. Den gamle er dog god til at fortsætte med noget massage bagefter, får stadig ikke fuld tid men dog ikke ude efter 15min på en 30min booking. 

Når man starter med kyssen og kælen så står hun næsten med kondomet i hånden og tripper for putte det på så det kan komme til sex og så snart hun er oppe og sidde kommer alle de falske lyde og teknikker hun regner med der virker på at man kommer tidligt, det er ret sjovt at se når det ikke virker for så håpper hun mellem alle teknikkerne for at finde en der virker :P

Nu bruger jeg kun stedet til nødstilfælde hvor jeg ikke kan få normal massage på mit stamsted og samtid er lidt liderlig og ikke kan booke sex massage andre steder og ved jeg ikke har tid de næste par dage. Sidste gang var nok 3 måneder siden da jeg ofte bare overbeviser mig selv om at pengene er bedre givet ud andre steder en anden dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...