Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Positivt omtalt i sidste uge, så det måtte jeg prøve.

Wow! Bedste kæresteoplevelse i lang tid.

Hun er høj, smuk, indlevende og naturlig.
Nem kommunikation over sms, hun bruger også whatsapp for dem som er til det. Fik en aftale i stand et par timer i forvejen. Vel ankommet til gaden, fik jeg de sidste vejvisninger og vi fandt hinanden. Hun åbnede døren iklædt en let top og en lille nederdel, det gik lige i lillemanden. Fik de første kærestekys lige så snart jeg var kommet indenfor døren. Wow, og det skulle bare blive bedre som timen gik. For ja, jeg havde satset hele butikken og bedt om en time, som inkluderer BJ uden, sex, kys, oralt på hende og cum on body. 
Jeg havde medbragt en kølig flaske mousserende vin, som vi fik et glas af inden vi gik videre, og betalte i euro, så stemningen var god lige fra første øjeblik. Fik jeg nævnt at hun er høj og kysser godt. Hun er vild med mænd som er højere end hende selv, hvilket jeg er, så alt spillede lige fra begyndelsen. Efter en skyller på et pænt badeværelse, kom hun langsomt ud af tøjet mens vi kyssede. Lillemanden stod hurtigt rank og klar til kamp. Hun gled ned på knæ og gav en virkelig god sutter, spidsen ind i munden, laaaaaangsomt ned af skaftet, hurtigt tilbage til hovedet, helt ned på kuglerne, dybt, alt i mens hun kiggede op med sine store blå øjne. Jeg var fuldkommen solgt.
Hun ned at ligge og jeg kastede mig over hendes bryster, de er pænt store (nok c, selvom de er omtalt som b), bløde og naturlige. Hun har tan linjer, hvid på missen og brysterne. Det ser vildt godt ud. 
Efter en masse gensidig oralt og leg med hendes bryster var det tid til at rulle gummi på inden sex. Sex i missionæren, hvor kys forekom naturligt, og brysterne fik også en masse opmærksomhed. Cow girl, som hun sagde good for you and my boobs, og ja jeg slap dem ikke før jeg var kommet. Fik den bedste ridetur i lang tid, først langsomt med kys på munden og brysterne og sidenhen mere intenst. Afslutning til mig, wow det her var vildt det her.
Pillow talk, og gensidig pilleri, inden anden omgang. 
Anden omgang bestod af et super BJ, alt i mens jeg havde hænderne godt rundt om hendes mås. Jeg gav hende besked om at det var tæt på (da jeg ikke havde bestilt cim), men det var unødvendigt. Hun vidste hvad hun lavede og sekundet før jeg skød den af tog hun lillemanden ud af munden.
Flere kys og nusseri med brysterne inden jeg endnu en gang måtte under bruseren,
 faktisk mere trængende end da jeg ankom.

Hun kan godt lide København, og de høje mennesker som er i byen, så giv hende endelig grund til at tilbringe meget tid her.

Skrevet

Tak for en af de bedre detaljerede anmeldelser jeg længe har læst fra start til slut, den er lige efter mit eget hoved.

Og lyder som en dejlig oplevelse! Det frister meget at besøge hende må jeg erkende, selv om hun er højere end jeg selv er, som er lidt et turn off for mig :lol:

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, 1 time siden:

Det frister meget at besøge hende må jeg erkende, selv om hun er højere end jeg selv er, som er lidt et turn off for mig :lol:

Hun lagde ikke skjul på at hun godt kunne lide Danmark og de høje kvinder og mænd. Det fik hende til at føle sig normal når hun gik på gaden. Tydeligvis ikke en situation som hun var vant til hvor hun var vokset op og ellers kom forbi.

Hvordan kan jeg udtrykke at det uden at det kommer til at lyde negativt/forkert? Hun er meget service-minded og ved hvad hun laver samtidig med at hun er meget empatisk og indlevende. I alle andre brancher ville man omtalte det som topprofessionelt.

Så jeg ville tro at hun også vil give en god oplevelse selvom man skulle være lavere end hende.

@Søren-Kbh @AgentLeman

Vil I oplyse hvor høje I er?

Skrevet
  • Author

Hun modtog mig i outfittet, fra hendes social club (2 billeder) hvor hun er i ført en lille hvid top og en rød nederdel med hvide prikker.

Skrevet

Tak for en rigtig skøn anmeldelse. Wow,  hun ser dælme også sprød ud :wub:

Skrevet

Lyder som en fantastisk oplevelse, med en super smuk og naturlig kvinde. Når alt spiller sammen, så får man bare en følelse af at alt er fuldkomment og rigtigt. Sikkert svært at få en lignende oplevelse andre steder, men man kan naturligvis være heldig. De helt gode oplevelser med kvinder, får man sikkert fortrinsvist kun i denne branche, og ikke ude i den virkelige verden, hvor kvinderne til tider kan være svære at komme i kontakt med, og imponere...

Skrevet

Jeg vil også gerne tilslutte mig de gode anbefalinger omkring Sweety Alice.

Jeg kan egentlig ikke komme med yderligere, det er skrevet før, vil bare stemme i at hun gør det super og var også for mig en rigtig god oplevelse.

Jeg besøgte hende tidligere på ugen, en virkelig god og intens oplevelse. Hun er meget glad for tungekys, som også er skrevet tidligere, det er lige mig, og så ellers bare helt rigtig dejlig gfe, med kram/putte, tungekys, pillow talk og pille på hinanden. Jeg er desværre genert, så det hæmmer mig lidt i starten, men det klarede hun rigtig godt så jeg følte mig godt tilpas lige fra start. Jeg er en lille smule højere en hende, skønt med de lange ben, og helt naturlige bryster, det var bare så skønt.

Så jeg kan anbefale hende hvis man er til en høj og naturlig kvinde og er glad for tungekys.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.