Hop til indhold

Emme xxl tits hold jer langt væk

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lige kommet hjem fra en af de dårligste gp jeg har været ved i lang tid :( 

billederne er af hende men de 2 første billeder er desværre nok lige for 20-30 kg siden ( hun er stor nu ) 

Hun var rigtig sød i starten men det var så også det .. hurtig på med kondomet på slap pik selvfølgelig og både med hånd og lidt bj prøve at få den op at stå. Da den så var ca halvt oppe så er det bare fuck now fra Hende af og på med en masse glidecreme som også var iorden da jeg havde bestilt analsex i 15 min.. men nej hun viste ikk hva analsex var ? Selvom jeg havde spurgt til det 2 gange i vores sms samtale og hvor hun skrev YES begge gange!! Og lige der havde jeg faktisk bare mest lyst til at gå min vej men jeg prøvet så at kneppe hendes fisse uden den mindste lyd fra hende af og hun lignede en der bare kedet sig og hun trak sig hele tiden tilbage fra min pik af . Om jeg var for stor ved jeg ikk ? Har aldrig haft det problem før med en gp. Når men så gjorde hun mig færdig men hånden. 
det var faktisk heldigt jeg kunne komme efter den kedelig gang sex :mellow: 

mig så skulle hun bare have mig ud af døren efter ca 10 min 

jeg kan ikk sætte et link ind desværre men hun er nem at find på AL 

Skrevet
Badboyfyn skrev, for 21 timer siden:

Jeg er lige kommet hjem fra en af de dårligste gp jeg har været ved i lang tid :( 

billederne er af hende men de 2 første billeder er desværre nok lige for 20-30 kg siden ( hun er stor nu ) 

Hun var rigtig sød i starten men det var så også det .. hurtig på med kondomet på slap pik selvfølgelig og både med hånd og lidt bj prøve at få den op at stå. Da den så var ca halvt oppe så er det bare fuck now fra Hende af og på med en masse glidecreme som også var iorden da jeg havde bestilt analsex i 15 min.. men nej hun viste ikk hva analsex var ? Selvom jeg havde spurgt til det 2 gange i vores sms samtale og hvor hun skrev YES begge gange!! Og lige der havde jeg faktisk bare mest lyst til at gå min vej men jeg prøvet så at kneppe hendes fisse uden den mindste lyd fra hende af og hun lignede en der bare kedet sig og hun trak sig hele tiden tilbage fra min pik af . Om jeg var for stor ved jeg ikk ? Har aldrig haft det problem før med en gp. Når men så gjorde hun mig færdig men hånden. 
det var faktisk heldigt jeg kunne komme efter den kedelig gang sex :mellow: 

mig så skulle hun bare have mig ud af døren efter ca 10 min 

jeg kan ikk sætte et link ind desværre men hun er nem at find på AL 

Jeg var også hos hende igår .

Kan kun stemme i ,virkelig virkelig dårlig oplevelse ,jeg ærgrer mig virkelig over at have smidt 600 kr efter hende,jeg havde fået mere ud af at kaste dem ud af vinduet og se folk fange dem .

Det var så dårligt at det ikke kan blive ringere .

Hun kunne jo ikke engang sutte pik ,det var lige ind og vende i munden samtidig med hånd ,2 SEK efter var han i det fri igen og blev trukket voldsomt i ,hvor jeg så sagde til hende at det ikke var en maskine hun trak i ,hvorefter hun vendte øjne .

Jeg kommer aldrig som i aldrig igen på den adresse .

https://annoncelight.dk/showad/407572

Hun deler lejlighed med 2 andre hvoraf den ene er Destiny ,slank okay skåret ,jeg så hende vimse rundt uden tøj på i lejligheden .

Hun tilbud desværre ikke det jeg efterspurgte. 

Men hun kan umuligt være ligeså ringe/kold som Emma 

Link til Destiny

https://annoncelight.dk/showad/399340

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.