Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Er der steder i nærheden af Bromølle kro?

På forhud tak

Madhat

Skrevet

Det nærmeste er 

https://annoncelight.dk/showad/306218 
Men det kan både være en positiv eller negativ oplevelse, har besøgt hende flere gange.

Og ellers er der flere piger i Kalundborg Slagelse og holbæk.

Redigeret af frisk fyr

Skrevet
frisk fyr skrev, for 28 minutter siden:

Men det kan både være en positiv eller negativ oplevelse, har besøgt hende flere gange.

Hejsa. 
Kan du venligst uddybe? 
Jeg har overvejet et besøg, men de herværende gamle anmeldelser er ikke ligefrem positive. 

Skrevet

Enig, godt / skidt. Upålidelig med tider og har stået og ventet flere gange hvor det er glemt. Har givet hende flere forsøg, men desværre flere dårlige oplevelser end gode. 

Skrevet
Nielsen Tonajt skrev, for 14 timer siden:

Hejsa. 
Kan du venligst uddybe? 
Jeg har overvejet et besøg, men de herværende gamle anmeldelser er ikke ligefrem positive. 

Det kommer lidt an på dagen, om hun er i godt eller dårligt humør, hvis man spør om hendes ydelser, kan hun godt blive lidt tvær, prisen er som regel højt sat, og som syvni skriver, så kan hun også godt aflyse ofte eller ikke dukke op.

men hun kan også være i godt humør, sidste hentede jeg hente hjemme privat og kørte til huset og kørte hende hjem igen, og da var det en god oplevelse.

Skrevet
frisk fyr skrev, den 2.8.2024 at 11:57:

Tak for uddybningen - det er vist så som det altid har været :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.