Madhat 11 Skrevet 1. August Hej Alle Er der steder i nærheden af Bromølle kro? På forhud tak Madhat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 148 Skrevet 1. August (edited) Det nærmeste er https://annoncelight.dk/showad/306218 Men det kan både være en positiv eller negativ oplevelse, har besøgt hende flere gange. Og ellers er der flere piger i Kalundborg Slagelse og holbæk. Redigeret 1. August af frisk fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 1. August frisk fyr skrev, for 28 minutter siden: Men det kan både være en positiv eller negativ oplevelse, har besøgt hende flere gange. Hejsa. Kan du venligst uddybe? Jeg har overvejet et besøg, men de herværende gamle anmeldelser er ikke ligefrem positive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Syvnitretten 17 Skrevet 2. August Enig, godt / skidt. Upålidelig med tider og har stået og ventet flere gange hvor det er glemt. Har givet hende flere forsøg, men desværre flere dårlige oplevelser end gode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 148 Skrevet 2. August Nielsen Tonajt skrev, for 14 timer siden: Hejsa. Kan du venligst uddybe? Jeg har overvejet et besøg, men de herværende gamle anmeldelser er ikke ligefrem positive. Det kommer lidt an på dagen, om hun er i godt eller dårligt humør, hvis man spør om hendes ydelser, kan hun godt blive lidt tvær, prisen er som regel højt sat, og som syvni skriver, så kan hun også godt aflyse ofte eller ikke dukke op. men hun kan også være i godt humør, sidste hentede jeg hente hjemme privat og kørte til huset og kørte hende hjem igen, og da var det en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 4. August frisk fyr skrev, den 2.8.2024 at 11:57: Tak for uddybningen - det er vist så som det altid har været 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg