Super6banditten 54 Skrevet 1. August Det er længe siden jeg har skrevet en anmeldelse, men besøget hos Denver i formiddags var helt ekstraordinært fantastisk, så nu skal hun have mine allerbedste anbefalinger, selvom jeg egentlig helst vil beholde de bedste GP'er for mig selv. Jeg havde booket 45 minutter med massage og sex, men fik lov at vente en halv time inden jeg kunne få foretræde. Jeg var lige ved at smutte igen, men gjorde det gudskelov ikke, for jeg kom ind til den smukkeste og lækreste mulat pige. Hendes billeder er 100% ægte. Hun er blot mere chokoladebrun. Heldigvis. Og smilet er kridhvidt. Hun er helt vildt lækker for satan. Det var vist egentligt meningen, at vi skulle have startet med massage og sex i den rækkefølge, men under det indledende kæleri, hvor jeg fik rørt lidt ved hende for neden og sådan, gik der bare helt ild i det. Hun er meget berøringsvenlig, hvis jeg må sige det sådan og jeg elsker at kæle med mine hænder, mund og tunge, så det var helt perfekt. Vi blev også totalt syltede ind i olie undervejs og det blev det bestemt ikke ringere af. Sådan gik de 45 minutter meget hurtigt. Det eneste minus er, at når jeg først bliver gejlet sådan op, holder lillemanden ikke ret længe, når han først kommer indenfor og der er kun et skud i bøssen. Jeg ville gerne have givet hende noget mere med den også, men derfor må jeg jo besøge hende igen. Et lille minus mere er, at jeg ikke taler spansk, så jeg kunne have snakket lidt mere med hende, men vi fandt ud af det alligevel. Stedet i Herning er helt fint med diskret parkering osv. Også hvis man skal holde og vente en halv time . Hun er i Herning weekenden over og rykker derefter til Aalborg, som jeg forstod det. Pas godt på hende. Hun er guld. https://annoncelight.dk/showad/406219 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 1. August Hvor i Herning holder hun til? Hvordan er hendes bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 67 Skrevet 1. August Gætter på det er en boligblok i udkanten af byen og fint diskret, som TS nævner. Jeg skal vist selv besøge den flotte pige eller hendes veninde i weekenden. Har tidligere haft to rigtig fine besøg på adressen (hvis det er den jeg tænker på). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 54 Skrevet 1. August dfreak skrev, for 57 minutter siden: Hvor i Herning holder hun til? Hvordan er hendes bryster? I udkanten af den nordlige del af Herning og i en fin lejlighed i en boligblok der. Stort værelse, rent og pænt. Barmen er økologisk og dejlig, særlig med olie på. Vorterne blev ligesom hårde mørke kirsebær. Mums. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 54 Skrevet 1. August (edited) PoulAfDK skrev, for 47 minutter siden: Gætter på det er en boligblok i udkanten af byen og fint diskret, som TS nævner. Jeg skal vist selv besøge den flotte pige eller hendes veninde i weekenden. Har tidligere haft to rigtig fine besøg på adressen (hvis det er den jeg tænker på). God fornøjelse. Jeg må vente til næste uge, hvor jeg tilfældigvis og heldigvis skal til Aalborg et par dage. Redigeret 1. August af Super6banditten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
novice6700 7 Skrevet 16. August Kysser hun med tunge?☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg