Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun har været der et godt stykke tid 

hun ser ud som på foto men det hele er meget mekanisk

eller det er måske mere lige som at bolle  en dukke ;-)

Skrevet

Hvilket giver mig anledning til at spørge. Hvad "hedder" kvinden i den blå bikini?

Redigeret af Jaguar

Skrevet
Jaguar skrev, for 12 minutter siden:

Hvilket giver mig anledning til at spørge. Hvad "hedder" kvinden i den blå bikini?

Og er hun god?

Skrevet
Jaguar skrev, 1 time siden:

Helen.

Har været mange år i branchen. Bla. på Langagervej i Valby og de sidste 4-5 år i Søborg.

Skrevet
Sgt. Pebber skrev, for 15 minutter siden:

Helen.

Har været mange år i branchen. Bla. på Langagervej i Valby og de sidste 4-5 år i Søborg.

Er du sikker? Så har hun da godt nok lagt på sidebenene (og brysterne...) de seneste år, også i forhold til det allersidste billede. Men måske er det også helt tilbage til da hun var i Tåstrup jeg har set hende senest.

Redigeret af Nightwish

Skrevet

Det er Helen 

hun er der ikke og har ikke været der i ca 1 år

Skrevet

Hendes foto er lagt op for at se om de kan få nogen  de kunder de har mistet tilbage

helen er i usa

Skrevet

Tak @top10
Og det var en skam. Ville have besøgt hende i morgen, men det må så blive en anden god gang... Håber jeg.

Skrevet
top10 skrev, den 1.8.2024 at 18:17:

Hendes foto er lagt op for at se om de kan få nogen  de kunder de har mistet tilbage

helen er i usa

Ved du om hun kommer tilbage igen?

Skrevet

Så er det nok kun  på et kort besøge 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.