Hop til indhold
Big3lover

Kommunistiske tilstande - eller bare pigesur...

Recommended Posts

Ja, så oplevede man også dét....

Tråden om thaipigerne Nice og Mint under FYN er blevet slettet fuldstændigt. Det kommer sig af, at Moderatoren med politi-kasketten, åbenbart ikke mener at man skal debatterer forskellighederne af besøg i en tråd....altså hvordan hver især oplever et besøg samme sted. Hertil kan man jo godt ha en general holdning eller mening i den kontekst uden at det afsporer tråden. Men generelle meninger skal tages i generel debat, lyder det så fra Moderator. Jeg er selvfølgelig lodret uenig, da jeg mener at disse "små-debatter" kan give den næste en mulighed for at vurderer om det kan være noget for vedkommende, hvilket jeg svarer tilbage.

Det korte af det lange er....at der åbenbart ikke længere er frihed til, at sige sin uforbeholdne mening til Moderator på en sober måde, hvis man er uenige! Har man virkelig ikke andet at tage sig til, end at sidde og korrigere hvad folk skal mene og hvordan? ....:wacko:

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er bare kommunistisk pigesur.

Egentlig skal man bare holde sit til emnet og ikke påbegynde meta-diskussioner. Så fair nok. Lav en tråd i generel- eller hyggesnak.

Det er da enkelt og det er ligegyldigt om du er "lodret uenig" eller ej. Du bestemmer ikke! hvis du eller jeg gjorde kom anmeldelser til at handle om noget helt andet efter et par svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er 2 tråde om dette sted og begge er her endnu -og kan læses...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 2 timer siden:

Du er bare kommunistisk pigesur.

Egentlig skal man bare holde sit til emnet og ikke påbegynde meta-diskussioner. Så fair nok. Lav en tråd i generel- eller hyggesnak.

Det er da enkelt og det er ligegyldigt om du er "lodret uenig" eller ej. Du bestemmer ikke! hvis du eller jeg gjorde kom anmeldelser til at handle om noget helt andet efter et par svar.

Du har tydeligvis ikke læst tråden det omhandlede, og derfor ej heller forstået et klap!

Men tak for vinklen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 37 minutter siden:

Du har tydeligvis ikke læst tråden det omhandlede, og derfor ej heller forstået et klap!

Men tak for vinklen.

Det har jeg, tror jeg. Iflg Møffe er der endda to tråde. Men hvis det er vigtigt for dig, så foreslå et "affalds-forum" som kan modtage ligegyldig tråde - selvfølge kun låste så betragtninger kan tages i generel eller hygge.

Men hvad med bare pyt? - eller find et andet forum til den slags. F.eks. generel debat eller hyggesnak i stedet for at afspore anmeldelser.

Citat

Jeg er selvfølgelig lodret uenig, da jeg mener at disse "små-debatter" kan give den næste en mulighed for at vurderer om det kan være noget for vedkommende, hvilket jeg svarer tilbage

Du er rebelsk og vil ikke følge reglerne.  Det er da OK men klynk dog ikke når tingene så bliver fjernet.

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 19 timer siden:

Det har jeg, tror jeg. Iflg Møffe er der endda to tråde. Men hvis det er vigtigt for dig, så foreslå et "affalds-forum" som kan modtage ligegyldig tråde - selvfølge kun låste så betragtninger kan tages i generel eller hygge.

Men hvad med bare pyt? - eller find et andet forum til den slags. F.eks. generel debat eller hyggesnak i stedet for at afspore anmeldelser.

Du er rebelsk og vil ikke følge reglerne.  Det er da OK men klynk dog ikke når tingene så bliver fjernet.

Du har meget med at spille over på andres banehalvdel. Pas på med dine konklussioner når du ikke aner hvad der er gået forud....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...