Hop til indhold
Sku’ vi nu ikke lige...

Dansk "disciplinarian" - eller hvad der nu kommer tættest!

Recommended Posts

Hejsa

Har på det seneste søgt lidt efter hvad der nu kunne komme tættest på det man på engelsk kalder en "disciplinarian", men det lader ikke til at være en ting der findes helt i Danmark, på samme måde som i udlandet. Meeen hvad/hvem kommer egentligt tættest på ? For at præcisere, så er det services som fx udbydes af disse to tilfældige fundet:

http://www.strictlymisslydia.com/services.html

https://www.missbernadette.com/services

Der findes selvfølgelig masser af dejlige kvinder der tilbyder BDSM, men som Spanko, så bliver det meget hurtigt for "dungeon" med lak/læder, kælder, og et stort kors på væggen :lol:

Intet i vejen med denne del af det sorte univers, det er blot ikke det jeg søger. Jeg er ikke interesseret i at være slave og i den forstand under nogens "kommando".

Derimod søger jeg nærmere en seriøs tur over knæet i normale omgivelser!

Men er jeg for skeptisk, når jeg afskriver fx dominaer helt automatisk ? Er der nogen der har gode erfaringer, og evt kan anbefale én der kunne tænkes at ville lege med en spanko ? :)

Synes også at jeg ser flere og flere gp'er der tilbyder fx dominans, nogen der kan anbefales ?

Har selv skrevet lidt med Rocio (annonce/profil inaktiv lige pt), men hendes daværende sted var vist lidt presset i forhold til lydniveauet af en god omgang spanking! :lol:

Rent geografisk befinder jeg mig i det jyske, men man kommer jo omkring en gang imellem, så hele landet har vel interesse i princippet. (men Jylland/fyn står selvfølgelig først for)

Håber at min forespørgsel giver mening!

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Del dette indlæg

Link til indlæg
carnafix skrev, for 21 timer siden:

Har ledt efter præcis det samme i årevis.

Har du haft held med at finde en?

Nej desværre ikke, tror godt jeg kan sige at de ikke findes herhjemme sådan konceptmæssigt 1:1.

Tror man skal prøve at finde det der kan komme tættest på, og der er 2 muligheder som jeg ser det:

Enten gå til en domina og håbe at hun vil lege på de præmisser

Eller finde en mere "traditionel" (i mangel af bedre ord) glædespige der tilbyder enten spanking eller dominans, der vil tilpasse sig og lege på de præmisser.

Hvilken der er den bedste er jeg selv i tvivl om, har indtil videre kun prøvet nummer 2, med nogle enkelte. Så er der Rocio, som jeg ikke har lykkedes at få en tid med endnu, men det kommer forhåbentlig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, den 29.8.2024 at 18:13:

Nej desværre ikke, tror godt jeg kan sige at de ikke findes herhjemme sådan konceptmæssigt 1:1.

Tror man skal prøve at finde det der kan komme tættest på, og der er 2 muligheder som jeg ser det:

Enten gå til en domina og håbe at hun vil lege på de præmisser

Eller finde en mere "traditionel" (i mangel af bedre ord) glædespige der tilbyder enten spanking eller dominans, der vil tilpasse sig og lege på de præmisser.

Hvilken der er den bedste er jeg selv i tvivl om, har indtil videre kun prøvet nummer 2, med nogle enkelte. Så er der Rocio, som jeg ikke har lykkedes at få en tid med endnu, men det kommer forhåbentlig :)

Jeg har samme drøm om en disciplinarian. Har du fundet en? - Rocio eller en anden? Eller er der andre, der kender disciplinarians?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...