Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Ann flere gange på forskellige adresser. Hun yder helt specielle services som ganske få thai damer gør (ikke cim og cof) og det kan man prøve for i mine små penge, under 1000 for en halv time. Hun har et kønt ansigt og en krop som ikke er decideret kraftig men rund. Og andre skribenter har nævnt en mave, og det er rigtigt, til gengæld er hendes bryster store. I bagfra stilling har hun faktisk talje og vender gerne sig lidt om ind i mellem så man kan se hendes ansigt. Hun mestrer stille og rolig småfræk snak under seancen, rigtigt fint. Nogle har skrevet at hun mangler nærvær, men det har jeg aldrig oplevet. Hendes grundydelser er jo nok i virkeligheden heller ikke oplæg til det store nærvær. Det er kort afviklings og fræk sex. Men empati har hun. Forleden var vi på samme restaurant, og jeg havde så en tlf samtale på gaden hvor jeg fik en varevognsdør i hovedet og gik ned. Da jeg vågnede op igen, var hun kommet ud og hjalp mig op på en stol udenfor. Jeg sagde til hende, pas på du får blod på dit tøj, men det betød ikke noget. Empatisk holden om mig i mere end 30 min indtil jeg blev klar igen. Nu er det jo forskellige ting at være sammen seksuelt og så og hjælpe nogen. Jeg siger lær hende at kende, vis hende lidt respekt, og så får man meget igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...