Guest Randy Skrevet 20. Februar, 2014 Er der nogen herinde, der har hørt om eller kender Guldpigerne fra Århus, og som måske kunne sende mig et link til en af deres annoncer eller opslag på nettet? Jeg har ledt efter dem vildt længe, men jeg kan kun finde en annonce fra dem, hvor de søger nye piger. Jeg tænker her på en decideret annonce eller hjemmeside eller andet, hvor man kan se pigerne, deres priser, åbningstider etc. Jeg håber virkelig, at I kan hjælpe mig, og jeg siger tak for hjælpen på forhånd!= Randy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 20. Februar, 2014 Hej Randy kender dem godt smukke unge piger, men har ikke fundet dem andre steder end i ekstra bladet, så ingen hjemmeside med billeder og priser kun et tlf.nr så du må simpelhen ringe og spørge om pigen og prisen.. M.V.H Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randy Skrevet 22. Februar, 2014 Mange tak for hjælpen, Knaldehundenn! Randy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg