søren55 154 Skrevet 31. Juli, 2024 Jeg vil gerne se på andre har sex. Både par og dogging. Hvornår sker der noget derude? Kommer der par på faste tidspunkter eller lignende. Ønsker bare at se på.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 31. Juli, 2024 Prøv over ved Sdr. Hostrup Sø, ned af stien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 154 Skrevet 31. Juli, 2024 Pite skrev, for 2 timer siden: Prøv over ved Sdr. Hostrup Sø, ned af stien. Er det bedre der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 31. Juli, 2024 søren55 skrev, for 53 minutter siden: Er det bedre der? Ved jeg ikke, men sidste sommer var der god gang i det de to gange jeg var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 1. August, 2024 søren55 skrev, for 22 timer siden: Jeg vil gerne se på andre har sex. Både par og dogging. Hvornår sker der noget derude? Kommer der par på faste tidspunkter eller lignende. Ønsker bare at se på.. Hvor ligger denne rasteplads da jeg skal til Tyskland lørdag eller søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 154 Skrevet 1. August, 2024 (edited) Petermann skrev, for 2 timer siden: Hvor ligger denne rasteplads da jeg skal til Tyskland lørdag eller søndag Den anden, som jeg skrev om ligger få km derfra. Tinglev vej. Hovedvej 42. Ved afkørsel 72 Aabenraa syd. Imod vest. Forbi golfbane vej og så en lille km mere imod vest. Men mest bifyre. Redigeret 1. August, 2024 af søren55 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg