Hop til indhold
Guest Randy

Hvad betaler en massagepige normalt for at arbejde på bordel?

Recommended Posts

Guest Randy

Hej, alle i hobe!:)

 

Jeg har en veninde som gerne vil starte som massagepige på bordel, og hun har fundet et, som kun nok gerne vil arbejde for. Selve bordellet tager betaling for kondomer, husleje, telefonpige etc. hvilket skal være en procentdel af min venindes indtægter.

Men er det sådan det normalt foregår på bordeller? At man betaler med procentdele af ens indtægt på dagen og ikke et fast beløb? Og hvis det er, hvad er så en rimelig eller normal procentdel for et bordel at tage for det?

Og hvis de ikke er, hvad belaer I tøser så normalt i leje for at arbejde på bordel?

 

Jeg håber, at I kan hjælpe mig og dermed min veninde, der bare ikke ønsker at blive snydt ..

 

Venlig Hilsen

Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Randy jeg tvivler på at du får et svar her, men gør som hvis du skulle have skiftet et vindue - ring til forskellige og høj hvad det koster.

 

På samme måde så er der i hovedstadsområdet flere klinikker der hele tiden søger nye piger, bed din veninde om at kontakte et par stykker for at få en ide om hvordan aftalerne er skruet sammen - bare et forslag evt. hvis andre svar udebliver :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Gå efter de steder hvor du ligger et fast beløb feks 1000 for en vagt.

Så ender du ikke med at skulle ligge typisk 40-50% af din samlede indtægt.

Pigekollegiet i Randers benytter sig af de 1000 kr og er en af de udgifter jeg synes godt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan evt starte med at fjerne ordet "tøser" fra din tekst. Så er der nok en større sandsynlighed for at du får svar, da flere af glædespigerne måske anser ordet en smule nedsættende. Blot et godt råd ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey randy... 

 

tjek den her tråd 

 

og så bemærk at jeg er gået privat diskret og rent faktisk tjener penge nu :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville aldrig give procent-leje, -har gjort det før, og han skulle også have procenter af ekstratillæggene. Så mit råd til hende -DONT DO IT!

 

Det er billigere i længden med f.eks en husleje på 1000 eller gå privat/diskret.

 

-Jeg har gjort det sidste, og har en vanvittig latterlig billig husleje, priserne har selvfølgelig også fået et hak nedaf.

 

Kram Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nok – det kan være, at jeg tager fejl – at du får det mest reelle svar ved at henvende dig PM til pigerne herinde.

Man er altid påvirket, positivt eller negativt, når der er publikum på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig give procent-leje, -har gjort det før, og han skulle også have procenter af ekstratillæggene. Så mit råd til hende -DONT DO IT!

Det er billigere i længden med f.eks en husleje på 1000 eller gå privat/diskret.

-Jeg har gjort det sidste, og har en vanvittig latterlig billig husleje, priserne har selvfølgelig også fået et hak nedaf.

Kram Molly

Molly den skrift er stort set umulig at læse på en tefono

Bare til info. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg var pigen, ville jeg bestemt også som Borende X foreslår kontakte nogle erfarne piger i branchen, for dels at finde ud af hvilket koncept der passer bedst til  en, herunder også hvorledes det skal gribes an økonomisk, såfremt man også ønsker at tjene en skilling på det.

 

Og så ville jeg nok gøre en del ud af at opbygge et netværk. Jeg kunne godt forestille mig, at netop denne del er meget vigtig. Nogen gange har man måske blot brug for at kunne "læsse af", andre gange brug for gode råd, og......andre kan vel også med tiden bruge ens erfaringer til noget.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randy

Det er virkeligt god hjælp I har givet indtil videre og hun og jeg er yderst taknemmelige, men dermed ikke sagt, at vi ikke gerne vil høre mange flere meninger om emnet?!? Jo mere information hun har, jo bedre, sikrere og mere holdbare beslutninger kan hu jo træffe!

 

Så undeligt mange gange tak, men bare "keep 'em comin'"! :)

 

Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå efter de steder hvor du ligger et fast beløb feks 1000 for en vagt.

Så ender du ikke med at skulle ligge typisk 40-50% af din samlede indtægt.

Pigekollegiet i Randers benytter sig af de 1000 kr og er en af de udgifter jeg synes godt om.

Altså vi har jo kørt meget lange tråde om dette emne...søg og find.

Men at tro, at en fast (over)betalt husleje på 1000kr skal forhindre pigen i at måtte af med 40-50%, er desværre at have for høj en tiltro til omsætning.

Faktum er jo, at med tidens ugunst og en stærk konkurrence fra østpiger med god service og lave priser, så vil 1000kr de facto i gennemsnit være 40-50%...træk derfra yderligere betaling til egenannonce og evt. webprofil...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke at flere piger ikke slår sig sammen og er fælles om en husleje et eller andet sted. Så er man ude over at skulle smide penge efter folk der egentlig ikke arbejder ret meget for dem. Og har samtidig en rimelig sikkerhed intakt ved at være flere. Oh well. Lidt off topic i know :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Altså vi har jo kørt meget lange tråde om dette emne...søg og find.

Men at tro, at en fast (over)betalt husleje på 1000kr skal forhindre pigen i at måtte af med 40-50%, er desværre at have for høj en tiltro til omsætning.

Faktum er jo, at med tidens ugunst og en stærk konkurrence fra østpiger med god service og lave priser, så vil 1000kr de facto i gennemsnit være 40-50%...træk derfra yderligere betaling til egenannonce og evt. webprofil...

Ja der er kørt en del tråde, men vi prøver bare på at give et indspark til fandt hvad hun kan forvente. Om svarene kommer fra piger eller fyre kan sådan det være ligegyldigt. Det er set flere gange at fyre kommer med lige så gode indspark som en pige.

Ak ja de udenlandske piger har en god service og væsentlige billigere end de danske MEN jeg er også sikker på du er kunde nr 15 ved hende den dag. Og det er jo total lækkert og tænke på ss

Jeg skulle ikke nyde de piger, så hellere give lidt mere og så kunne tale dansk med en dansker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...