Hobrofyren 0 Skrevet 31. Juli Vis man kun tænke sig og prøv en ung gade piger er der nogen der ved om det er muligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 31. Juli (edited) Hobrofyren skrev, for 39 minutter siden: Vis man kun tænke sig og prøv en ung gade piger er der nogen der ved om det er muligt Tænker at nu varmen er kommet, må de nærmest vælte frem i Hobro - så det er bare med at tage sutskoene på og ud og vifte med 500 kroner sedlerne Redigeret 31. Juli af Jernsvinet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 31. Juli Hobrofyren skrev, 1 time siden: Vis man kun tænke sig og prøv en ung gade piger er der nogen der ved om det er muligt Hejsa Gadepiger hører efterhånden fortiden til-desværre for jeg kunne godt lide konceptet , sidst jeg var i Kbh for 14 dage siden, var jeg igennem Istedgade et par gange, og nøj hvor så de brugte og trælse ud, intet der kunne friste,. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 31. Juli Servciesboy skrev, for 4 timer siden: Hejsa Gadepiger hører efterhånden fortiden til-desværre for jeg kunne godt lide konceptet , sidst jeg var i Kbh for 14 dage siden, var jeg igennem Istedgade et par gange, og nøj hvor så de brugte og trælse ud, intet der kunne friste,. Enig ! Jeg var der for 1 uge siden og der var sgu ikke nogen af dem jeg havde lyst til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 31. Juli I Istedgade er der ikke noget at komme efter mere . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg