Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)
Hobrofyren skrev, for 39 minutter siden:

Vis man kun tænke sig og prøv en ung gade piger er der nogen der ved om det er muligt

Tænker at nu varmen er kommet, må de nærmest vælte frem i Hobro - så det er bare med at tage sutskoene på og ud og vifte med 500 kroner sedlerne ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobrofyren skrev, 1 time siden:

Vis man kun tænke sig og prøv en ung gade piger er der nogen der ved om det er muligt 

Hejsa

Gadepiger hører efterhånden fortiden til-desværre for jeg kunne godt lide konceptet , sidst jeg var i Kbh for 14 dage siden, var jeg igennem Istedgade et par gange, og nøj hvor så de brugte og trælse ud, intet der kunne friste,.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 4 timer siden:

Hejsa

Gadepiger hører efterhånden fortiden til-desværre for jeg kunne godt lide konceptet , sidst jeg var i Kbh for 14 dage siden, var jeg igennem Istedgade et par gange, og nøj hvor så de brugte og trælse ud, intet der kunne friste,.

Enig ! Jeg var der for 1 uge siden og der var sgu ikke nogen af dem jeg havde lyst til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...