Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej.

Endnu en uheldig oplevelse på sugardaters.

Jeg laver en aftale med personen, vil hverken udleverer snap, telefon nr eller noget.

Der burde jeg være stået af.. men lillemanden fik lov til at bestemme.. og spildte så lige 3 timer på det.

Jeg skulle gå ind til hende mens hun legede med dig selv. Og hun ville lade dørene stå åben. Ingen snak. Bare lige på sex. Tænker det er fint. Hun ser ret køn ud. Det vil jeg gerne prøve. Vi aftaler en tid. Og jeg kommer derud af.

Jeg skulle skrive 10 min før jeg var der. Og der havde jeg ikke fået eksakt adresse, først rosenørnsvej 5230 Odense M.  Og så da jeg var der, fuld adresse.. som var nr xx..  og 30 min efter var det nr xy og sal nr... Men der stod kun navne på dørtelefon. Og når man slår adressen op. Så kan man se, at det er en helt anden der bor der end hende på billedet..

Jeg kunne ikke bare gå ind i opgangen som hun påstod, og hun svarede mig ikke mere derefter. Totalt spild af tid.

Pas på derude. Der er mange scammer og useriøse på sugardaters.. og jeg er snart derude hvor jeg ikke vil bruge tid på det mere..

https://sugardaters.com/da/profile/gPo2lNQ-RY

Redigeret af Stapler
3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
xazia skrev, for 3 timer siden:

...g så da jeg var der, fuld adresse.. som var nr xx..  og 30 min efter var det nr xy og sal nr..--

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Det gælder også selvom adressen er forkert. En potentiel misforståelse kunne gøre at nogle vælger at dukke op på en forkert adresse. Vis hensyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...