Knalderten 5 Skrevet 30. Juli, 2024 Mødtes med Mia Rubia i Herning til 15 minutter - og med anal, viste det sig Mia Rubia Nem at lave aftale med, virkelig pæn (pænere end billederne lover og virkelig sød og lækker at være sammen med. Hun kunne ikke love anal…depends on size…men det viste sig at jeg ikke var så veludrustet at vi ikke kunne nyde dette :-p Alt i alt en fantastisk oplevelse…ikke sidste gang 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 31. Juli, 2024 https://annoncelight.dk/showad/400883 Profil "Sensual Moments" Profil oprettet: 21/04 2024 https://annoncelight.dk/profile/Sensual+Moments Telefonnummer 55241336 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 67 Skrevet 31. Juli, 2024 Hvordan er hendes behåring downstairs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xaxa 31 Skrevet 1. August, 2024 Hun er glat. Jeg kan absolut ikke dele knaldertens erfaring med den unge dame. Bevares - hun ser bedre ud end på billederne of er da venlig nok - men så stopper det fantastiske. Hun fatter i øvrigt 0 engelsk - kommunikation foregår med google translate. Bestilte 45 med anal og betalte. Da tøjet kom af, kunne anal så ikke lade sige gøre - er åbenbart for stort bygget - bevares - det er ikke første gang, jeg hører det. Pengene for denne ekstra ydelse får jeg ikke igen - og den kan heller ikke bruges til at få økoblæs. Hun er Ikke specielt entusiastisk - og da det kommer til knald, gør det tydeligvis ondt. Penge ud af vinduet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 73 Skrevet 3. August, 2024 NewBear skrev, den 31.7.2024 at 07:48: Hvordan er hendes behåring downstairs +1 på glat / stikkende Er netop hjemvendt fra et besøg hos hende. Hun overholdte de aftaler vi havde lavet forinden (outfit, ydelser, pris) og heldigvis var jeg "lille" nok til at kunne snige mig ind i hendes røv og gå ret dybt, men hun er hurtig med smørrelsen i begge indgange. Sød pige, men en del på telefonen før seancen. Hun oversætter via mobiltelefonen, som vist er lidt standard for pigerne på den adresse - for mig gør det intet. Så snart vi er færdige vil jeg bare gerne ud af døren og have lidt luft Synes hun er flottere end på sine billeder og har nogle STORE dejlige bryster der godt kan tåle lidt grams af den gamle skole. Så + for at overholde vores aftale, men omvendt lidt et - at man bare føler sig som et nr. i køen. Kommer nok ikke til at besøge hende igen af sidstnævnte grund, men det skal ikke opfattes som nogen kritik for hun var et besøg vær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg