Elskerdet123 84 Skrevet 30. Juli, 2024 Vi er i xxdark nu kom forbi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
liderlig fyr 4 Skrevet 30. Juli, 2024 Elskerdet123 skrev, for 32 minutter siden: Vi er i xxdark nu kom forbi Hvad er xxdark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet 30. Juli, 2024 liderlig fyr skrev, for 21 minutter siden: Hvad er xxdark? Det er CS2 i godsbanegade tror jeg. Det hed xxdark i gl. dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 104 Skrevet 30. Juli, 2024 (edited) Du skrev ellers til mig, at I tog i Amigo Saunaklub til bi-event og vi skulle mødes der. Og allerførst skrev du, at det var privat arrangement hjemme hos jer i Greve. Det er ikke nemt at finde ud af, hvad I har gang i… Redigeret 30. Juli, 2024 af Larsl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 396 Skrevet 4. August, 2024 xxdark er CS2, der er ejet af en mand der sidder i fængsel for medvirken til grov vold, ved at have bestilt to bandidosrockere til at tæske en forretningsforbindelse. Rockerne endte med at dræbe manden. Jeg ville ikke komme der. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 430 Skrevet 4. August, 2024 Ikke et godt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 588 Skrevet 4. August, 2024 CS2 er en fin swingerklub i Godsbanegade, der tidligere hed XXDark. Stedet ledes og drives i dag af andre end føromtalte person der sidder fængslet. Der r mange frække aktiviteter bl.a. meget frække GB ofte bestilt af kvinder eller par, hvor der er en wingman der styrer løjerne, sikrer det benyttes kondom, og at der hele tiden er fyrre der r klar med stive pikke så det hele ikke fiser ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 755 Skrevet 5. August, 2024 ... Men ejes stadig af "Chefen". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet 5. August, 2024 Han ejer kun bygningerne, som klubberne ligger i, men har ellers intet med Kluberne at gøre. De drives i dag af et andet par, og er nogle gode steder. Kan kun anbefale dem 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 396 Skrevet 5. August, 2024 (edited) Det er rigtigt at han har forpagtet klubberne ud, siden han blev varetægtsfænglet i 2023. Det er dog stadig ham der ejer klubberne, eller rettere han har overført det hele til sin kone, på hvis vegne han bestilte Bandios til at tæske en udlejer, der ikke længere ville udleje til konen. Læs om det her https://www.bt.dk/krimi/swingerkonge-doemt-i-drabssag-troede-han-kunne-forlade-retten-som-en-fri-mand Hvis man tror at han ikke har noget at sige i klubberne, blot fordi de er forpagtet ud, så er man efter min mening dybt naiv. Men selvfølgelig, hvis man vil putte penge i en mand, dømt for at have bestilt en rockerafklapsning, så skal man da endelig gøre det. Redigeret 5. August, 2024 af wag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet 5. August, 2024 Ifølge det par der forpagter klubberne skulle han intet have med klubberne at gøre. De drives helt suverænt af dem uden hans indblanding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 396 Skrevet 5. August, 2024 Swarley skrev, 1 time siden: Ifølge det par der forpagter klubberne skulle han intet have med klubberne at gøre. De drives helt suverænt af dem uden hans indblanding. Selvfølgelig har han ikke noget med klubberne at gøre , Han sidder jo i spjældet, så han kan ikke ligesom føre dagligt tilsyn. Og selvfølgelig siger forpagterne at han ikke har noget med klubben at gøre - ellers kommer der jo færre kunder, for de færreste almindelige mennesker vil komme i en rockerrelateret klub. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 430 Skrevet 5. August, 2024 Før i tiden var han aktiv i klubben som Chef/Ejer men var med i gang bang m.m som han var alm gæst det har jeg set masser af gange , det ville jeg aldrig gøre hvis jeg var ejer , det er kun hjemme privat sådan ser jeg på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg