Hop til indhold

Maia Randers efterlysning

Featured Replies

Skrevet

Jeg håber at høre fra folk, som har besøgt hende. Er du gal det er nogle store kasser :o

Skrevet

Jeg har en aftale med hende her om lidt. Så skal jeg nok lige give en opdatering efterfølgende ;)

Skrevet
DonDD skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har en aftale med hende her om lidt. Så skal jeg nok lige give en opdatering efterfølgende ;)

Mega fedt og held og lykke! Du må også meget gerne skrive til mig privat hvordan besøget gik efterfølgende ;)

Skrevet

Så er hun besøgt. Lidt fotoshop selvfølgelig, men kun så det er shinet op. Det er helt sikkert hende på billederne.

Hun er fra Columbia, men engelsk er fint nok til i hvert fald at have lidt samtale også. Udseende vil jeg personligt sige 9/10

Super godt, men lidt kort blow i starten. Kys behøver i ikke købe med, for det er ikke super meget man får:)

Hun ridder virkelig godt! Men tror ikke hun kan holde til alt for "hård" sex. Kan selvfølgelig bare være mig, men tempoet skulle lige en tand ned i forhold til stød og dybde i ny og næ. Men ellers virkelig fint!

Jeg kunne sagtens gentage i hvert fald!

Skrevet
DonDD skrev, for 5 minutter siden:

Så er hun besøgt. Lidt fotoshop selvfølgelig, men kun så det er shinet op. Det er helt sikkert hende på billederne.

Hun er fra Columbia, men engelsk er fint nok til i hvert fald at have lidt samtale også. Udseende vil jeg personligt sige 9/10

Super godt, men lidt kort blow i starten. Kys behøver i ikke købe med, for det er ikke super meget man får:)

Hun ridder virkelig godt! Men tror ikke hun kan holde til alt for "hård" sex. Kan selvfølgelig bare være mig, men tempoet skulle lige en tand ned i forhold til stød og dybde i ny og næ. Men ellers virkelig fint!

Jeg kunne sagtens gentage i hvert fald!

Mange tak, det lyder til at det var et lækkert besøg. :)

Kan du sige om hendes bryster er naturlige og er hun sød og serviceminded? Hvordan skal det forstås at hun ikke er til hård sex? 

Skrevet

Jeg har også lige været der.
Hun er super sød og serviceminded, og hvis der er photoshop så er det ikke meget. 

Hun er ret lille men med nogle enorme bryster som jeg faktisk er ret sikker på er ægte.
Brysterne fik jeg lov til at tag fat lige så meget jeg havde lyst til, men da jeg spurgte om hun var til kys svarede hun ganske rigtigt nej, så det undlod jeg.

Jeg kunne også godt finde på at komme igen hvis jeg får mulighed. Hun sagde at hun er her i en uges tid endnu og så kommer hun måske tilbage igen til Februar.

Skrevet

Okay gutter, så fik jeg også besøgt hende. Det må nok være de største bryster jeg har prøvet og var kæmpe fan! 

Hun er en ganske sød pige og imødekommende. Jeg fik lov til at få det på min måde, hvilket jeg var glad for. 

Desværre kysser hun ikke som andre nævner, men det var hellere ikke min prioritering. Det var selvfølgelig de dejlige kasser. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.