Hop til indhold

Ayla i Århus Nord, massage og hygge

Featured Replies

Skrevet

Det er længe siden jeg har skrveet en anmeldelse -og egentlig også meget længe siden jeg har besøgt en GP.

Nå, men ville ikke så gerne klippe  og lue græs mellem fliserne i dag, så udtænkte jeg hellere måtte besøge en skøn kvinde i stedet :)
Efter list snuse om på AL kunne jeg godt se at humøret i dag var til en østasiatisk model -Det er det ellers normalt ikke.

Efter lidt indledende skriven frem og tilbage med et par stykker, så virkede Ayla her som den sødeste og mest imødekommende (på sms altså): https://annoncelight.dk/showad/401626 -Vi aftale 45 min med fuld pakke.

Hun holder til i Århus nord, omkring Trøjborg Centeret i nogle blokke skråt overfor -Der er ret ringe parkeringsforhold (max 30 min, kan ikke tilkøbe mere -Jeg kunne i hvert fald ikke finde ud af det), så pro-tip er at parkere i Trøjborgcenterets p-kælder -Der får man 2 timer gratis :biggrin:

Nå blev guidet til døren og fik at vide det var på 1 sal.... det var så stuen, men det er heller ikke nemt i Danmark når stueetagen ligge så højt som her hehe, heldigvis fangede hun mig på trappen inden jeg var vandret videre op.

Ayla er en rigtig flot pige, ikke så høj og egentlig ret nipset. Hun har lidt tatoveringer så jeg tror ikke det er hendes egne billeder, men det kunne sagtens være hende før tatto's?
Jeg har utolig svært ved at vurdere alder på kvinder, og når de så er fra østasien gør det ikke opgaven lettere :) Jeg tror gerne hun er 25 år.

Jeg statede med en kort skyller og så gik hun igang med en god massage, jeg er på ingen som helst måde ekspert i thaimassage, men hun brugte olie, hænde, albuer, mund og åndedræt under massagen og jeg syntes det var helt i top.

Derefter vendt om, et skønt blowjob uden gummi. lidt sex (med gummi!) og kys, og så slut med en 69'er hvor hun tog ladningen i munden. -Kort bad og lidt sofa snak.

Hun taler en smule engelsk på en meget sød og charmenrende måde og intet Dansk, hun er vist mest i Randers og København og kun sjældent i Århus desværre. klassisk visum i 4 måneder.
Meget sød og pæn pige, ville bestemt gerne besøge hende igen. Hun hedder i øvrigt ikke Ayla men Sum-"et-eller-andet" :)

Og hendes AL profil er her: https://annoncelight.dk/profile/Ayla+new

Skrevet

Ayla eller nok nærmere Bowie er den samme GP, hun bruger begge annoncer. 

Det er hende på nedenstående link med tattooveringerne

https://annoncelight.dk/profile/Bowie+Jensen

Det med billederne forholder hun sig lidt frit til, men når det så er skrevet, er hun både sjov, glad og super at sexe med

Skrevet
  • Author

Heh.. Ja @LarsB det er fuldstændig hende. Hun havde lagt samme make-up som "tog billedet" - Hvis det altså er et togvindue? :)

Sjovt at hun har to annoncer?
Hvis jeg nu havde skrevet til Bowie også, var forvirringen da blevet komplet? Nå men hende om det, hun er bestemt en cutie'

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.