Hop til indhold
cassanova

SODA 123, Esbjerg, ikke dårligt, heller ikke rigtigt godt!

Recommended Posts

En omgang erotisk massage på det jævne. Afsluttende med et rutinepræget håndjob, det har jeg oplevet bedre andre steder. En lidt skuffende oplevelse alt i alt. Kommer jeg igen? Nej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nysgerrig6700 skrev, for 40 minutter siden:

Hejsa :) hvor i Esbjerg er stedet og er det et diskret sted? 

Helgolandsgade ved rundkørsel. Ikke et diskret sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Soda giver den mest pirrende massage jeg nogen sinde har fået, hun forstår at holde en tændt i en time, hver gang man er lige ved at komme, skiftes der lige taktik, og til sidst er man næsten nød til at tigge om at få lov til at komme, jeg har kun oplevet en der kunne måle sig med henne, hun er efter min mening en lille perle, og det er ikke i rundkørslen men nede af gaden, der er ikke meget trafik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den-dovne-elektriker skrev, for 5 timer siden:

Soda giver den mest pirrende massage jeg nogen sinde har fået, hun forstår at holde en tændt i en time, hver gang man er lige ved at komme, skiftes der lige taktik, og til sidst er man næsten nød til at tigge om at få lov til at komme, jeg har kun oplevet en der kunne måle sig med henne, hun er efter min mening en lille perle, og det er ikke i rundkørslen men nede af gaden, der er ikke meget trafik.

Ja det er ned ad gade fra rundkørslen, men du må da give mig ret i at indgangen ikke er særligt diskret. Det du beskriver kan jeg ikke genkende. Men fedt at du har denne oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 15 minutter siden:

Ja det er ned ad gade fra rundkørslen, men du må da give mig ret i at indgangen ikke er særligt diskret. Det du beskriver kan jeg ikke genkende. Men fedt at du har denne oplevelse. 

Indgangen ude fra gaden er ikke specielt diskret nej, men hvis man benytter den omme i gården, så er det helt fint synes jeg.

Jeg har besøgt hende en del gange efterhånden, og har også (næsten) kun positive at sige, men smag og behag og alt det der :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende een gang. Indgangen er fra gården og så må man gætte hvilken dør det er. rimelig diskret. En overordentlig fin lille dame, sød og høflig. Jeg mener hun sagde at det var kun blid massage. De små hænder kunne jo ikke andet, men ganske godt var det alligevel. massage+ HJ =800. Kommer igen, men ved ikke hvad hun tilbyder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...