Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Der findes mange thai-klinikker i Københavnsområdet som tilbyder tantra helt officielt på deres hjemmeside.

Findes der virkelig ikke dette i Jylland?  :)

Håber en kan hjælpe.

/ Western.

Skrevet

Hvis du snakker rigtig tantra, og ikke bare kategorien "blide erotiske berøringer", så bliver den nok svær at finde i Jylland hos en Thai. Endnu er jeg kun rent ind i den falske slags tantra, med mindre at jeg kommer til en vestlige pige, som kun reklamerer med det, og intet andet

Skrevet

Har du sat dig ind i h ad tantramassage du ønsker, hvad der er rigtig tandtra massage ? 

For jeg giver @denunge   ret. Vil du have rigtig tantramassage skal du søge på Google og eller finde en tandtra massør i nogle tantra grupper på Facebook. Dog også været obs på ved en tantra-massør får du ikke gensidig berøring, ej samleje. 

Mænd kan og få lingam massage og kvinder kan og få Yonimassage. Disse massage kan afhjælpe nogle forskellige helbred problemer, hos mænd bla rejning problem. 

Se her, samt find flere informationer på google

https://www.femina.dk/liv/selvudvikling/femina-tester-tantra-massage-saadan-foeles-det

Skrevet
  • Author
denunge skrev, for 6 timer siden:

Hvis du snakker rigtig tantra, og ikke bare kategorien "blide erotiske berøringer".

Jeg ønsker den 'ikke-rigtige' tantra.  Blide berøringer med pirring og en dejlig lang sensuel omgang lingam-massage...  :)

/ Western

Skrevet
Western skrev, for 17 timer siden:

Jeg ønsker den 'ikke-rigtige' tantra.  Blide berøringer med pirring og en dejlig lang sensuel omgang lingam-massage...  :)

/ Western

Jamen, så er det da bare at vælge jylland i regionsoversigten, og skrive tantra i søgefeltet på Annoncelight. Så vælter det da frem med de første 7000 steder ;-) Det er nærmere reglen end undtagelsen, at et thaisted har et eller andet de kalder tantra, som for dem er pirring og lingam massage eller mere

Skrevet
  • Author
denunge skrev, for 8 timer siden:

Jamen, så er det da bare at vælge jylland i regionsoversigten, og skrive tantra i søgefeltet på Annoncelight. Så vælter det da frem med de første 7000 steder ;-) Det er nærmere reglen end undtagelsen, at et thaisted har et eller andet de kalder tantra, som for dem er pirring og lingam massage eller mere

Læs lige min forespørgsel igen.

"Tantra" er det nye sort.  Desværre skriver alle nu tantra.  Jeg har besøgt thai'er som siger de yder tantra (erotisk berøringer med pirrende lingam) og de aner overhovedet ikke hvad jeg snakker om og spørger om jeg ikke bare vil ha' alm. massage og så blow/sex.

Jeg har prøvet "tantra" 2 gange hos thai-klinikker i København og det var super godt.

/ Western

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.