Hop til indhold

Cecilie - Århus

Featured Replies

Skrevet

Interessant annonce, den har jeg ikke lige set.

Mit indtryk er at ordlyden i teksten, kunne tyde på at der er tale om en ægte dansk pige, men jeg vil selvfølgelig råde folk til at være påpasselig, da man aldrig ved. 

Hende på billederne kunne ligne Mia Lykke, så det er da ikke helt dårligt, hvis det er hende man møder.

Jeg håber også at høre fra folk om yderligere information omkring Cecilie. :)

Skrevet

Enig, det er velskrevet og virker ægte. Eneste "fodfejl" er, at hun angiveligt kommer lige ud af badet. De sorte tæer på billede 1 indikerer noget andet :biggrin:

/Cupid

Skrevet
cupid skrev, for 8 minutter siden:

Enig, det er velskrevet og virker ægte. Eneste "fodfejl" er, at hun angiveligt kommer lige ud af badet. De sorte tæer på billede 1 indikerer noget andet :biggrin:

/Cupid

Det kan skyldes at hun har pejs eller brændeovn, men ikke er så flittig med støvsuger og gulvmoppe.

Skrevet
  • Author

Jeg kan virkelig godt lide de billeder uden tatoveringer og flot hud :P- jeg håber at hun er real! 

Skrevet

Virkelig interessant annonce. Hvis det er fake har jeg ingen anelse om hvad formålet er. Set ud fra hvad der skrives, så gør hun sig særlig ved at være ny og uprøvet i denne business, hvilket nok kan fange nogen, som synes det er en gevinst at være med til at tage hendes professionelle "mødom".

Men hvordan kan hun være i praktik på en lægeklinik uden kvalifikationer eller som studerende? Hun skriver, at hun lige har fået afslag på medicinstudiet og vil bruge "dette" (job som GP) til at få mere frihed til at skrive en ansøgning. Sådan set rigtig nok da en optagelse på medicinstudiet i kvote 2, foretages med eksamensgennemsnit og en uniTEST (specifikt for Aarhus Universitet, der tester sproglig, kvantitativ og kritisk tænkning) OG studierelevant arbejde. Hun kan godt være reel med sine begrundelser, men jeg kunne godt få lyst til at spørge hende om hvor meget frihed og tid hun skal bruge, det næste år, på at forberede en ansøgning med en test hun ikke kender på forhånd og om ikke det var bedre at finde endnu et job i sundhedssektoren der kan dokumenteres, hvilket jo nok ikke går an med at henvise til sexarbejde som en kvalifikation. Det får mig til at tænke, at hun enten ikke er helt realistisk med sit studievalg eller måske ikke helt realistisk i forhold til hvad hun tror er en nem løsning på et økonomisk behov - altså at købe sig frihed ved at sælge sex. Som kunde ville jeg være ked af at medvirke til et forkert valg for hende, som kan give bagslag. 

Måske er jeg bare ikke på linje med hvad de unge kan bære i dag, når det gælder selvværd og seksuelle grænser??

Noget helt andet:
Sjovt også at der bliver lagt mærke til sorte fodballer "lige efter badet". Tja, jeg ser kraftige hårstubbe efter barbering på underbenene. Hvis det betyder generel kraftig behåring andre steder kunne det alene godt vække min nysgerrighed for det naturlige look. 

Redigeret af Hedonis
Faktuelle forhold

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Er der nogen af jer som besøgte denne pige? Eller var det endnu en fake?

Skrevet
Le courvoisier skrev, den 15.8.2024 at 16:52:

Er der nogen af jer som besøgte denne pige? Eller var det endnu en fake?

Det tror jeg ikke. Hendes annonce er aktiv igen og hun holder åbent i morgen d. 17 for første gang ifølge hendes annonce. 

Skrevet

Hej jeg har lige besøgt Cecilie, en rigtig god oplevelse og ikke fake - i kan læse min anmeldelse af hende her hvis i er interesseret 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.