Allan18764 8 Skrevet 29. Juli Konen er godt liderlig i dag og ønsker at blive ordnet godt og grundigt af nogle mænd. Er i Århus omkring ca kl 19 og et par timer frem er der nogle der er friske? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mustheaveu 39 Skrevet 29. Juli Spændende - har du et billeder og/eller beskrivelse af konen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan18764 8 Skrevet 29. Juli Mustheaveu skrev, for 1 minut siden: Spændende - har du et billeder og/eller beskrivelse af konen? Hun er erotisk buttet , store bryster , køn ansigt, pære dansk. Men vigtigst af alt så er hun fræk og liderlig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 29. Juli Hva er hun til ? Og koster det noget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan18764 8 Skrevet 29. Juli Badboyfyn skrev, for 2 minutter siden: Hva er hun til ? Og koster det noget ? Hun er til lidt af hvert. det foregår i klub hvor der er entré men ellers ikke noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan18764 8 Skrevet 29. Juli Badboyfyn skrev, 1 time siden: Hva er hun til ? Og koster det noget Det der skulle være en hyggelig fræk aften blev det stik modsatte.!!! Kommer glade til sexbioen i Århus, der er ikke rigtig nogen der inde. Men en ældre herre af anden etnisk herkomst! Han nærmest voldtog min kone!!!!! Jeg måtte flå ham væk og næsten stikke ham en på kassen. Så vi er forduftet og kommer aldrig nogensinde tilbage! 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden67 1 Skrevet 29. Juli Hold da op - jeg er ikke nået frem, for pokker da! Skriv gerne igen, vi kan/skal det mødes bare os tre så! M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 941 Skrevet 29. Juli Allan18764 skrev, for 3 timer siden: Men en ældre herre af anden etnisk herkomst! Han nærmest voldtog min kone!!!!! Jeg måtte flå ham væk og næsten stikke ham en på kassen. Så vi er forduftet og kommer aldrig nogensinde tilbage! Trist, men du står vist ikke alene med den oplevelse. Synd for den lige knap ene % der ellers godt kan opføre sig ordentligt, at mange af pigerne fravælger dem, men ikke så mærkeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 29. Juli Allan18764 skrev, for 5 timer siden: Det der skulle være en hyggelig fræk aften blev det stik modsatte.!!! Kommer glade til sexbioen i Århus, der er ikke rigtig nogen der inde. Men en ældre herre af anden etnisk herkomst! Han nærmest voldtog min kone!!!!! Jeg måtte flå ham væk og næsten stikke ham en på kassen. Så vi er forduftet og kommer aldrig nogensinde tilbage! Kan du uddybe lidt hvad der skete, hvad var det grænseoverskridende i forhold til hvad i gik ind til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den er svær 10 Skrevet 30. Juli Ja det er sørgeligt at høre. Tænker næsten at der her er tale om tys tys klubben uden at vide det 100 %. Jeg har haft en tilsvarende oplevelse på et tidspukt jeg var i den formodede klub. Jeg ankom med en veninde, som aldrig havde været et sted som dette. Hun var vældig draget op oplagt til noget sjovt. Men mens vi lige sidder i saunaen og slapper af. Kommer der 2 yngre mænd, også med anden etnisk herkomst. Som ikke forstod at her i Danmark betyder et nej altså nej. De nærmest verbal opfordrede hende til sex. Og at man skulle dyrke sex med de mænd der er i klubben. Men så var det at det gik op for dem at hun var sammen med mig. Så gik de heldigvis. Men så havde min veninde mistet lysten til at være der. Så der vil hun aldrig komme igen. Vil dig lige sige at det heldigvis ikke er alle der opføre sig sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andersen13 37 Skrevet 30. Juli Det er jeg virkelig ked af at høre. Det bare slet ikke iorden på nogen måde. Håber ikke det har taget lysten væk til at være frække og opleve nye ting i fremtiden (selvom i nok lige skal sunde jer lidt) i er meget velkomne på Sjælland i fremtiden. Så skal vi nok finde på noget sjovt og hyggeligt. Århus var desværre lidt for langt væk for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 941 Skrevet 30. Juli Andersen13 skrev, for 3 timer siden: i er meget velkomne på Sjælland i fremtiden. Så skal vi nok finde på noget sjovt og hyggeligt. Århus var desværre lidt for langt væk for mig Tror du ikke der er nogenlunde lige så langt fra dem til København, som for dig til Århus? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1438 Skrevet 1. August Andersen13 skrev, den 30.7.2024 at 20:29: nok det dummeste spørgsmål jeg hørt idag. Gider ikke afsporer, Tal pænt og lad selv være med at afspore, @Andersen13. Brug rapporteringsknappen, hvis du synes at nogle støjer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg