Mildur 153 Skrevet 29. Juli Er der nogen som kender til konceptet “Private Show” her fra Danmark? Jeg tror det cirka går ud på at man køber fx. 15 min ret billigt hvor GP stripper frækt og man kan onanere til. Men ikke røre. På et tidspunkt spørger GP om man vil købe ekstra. Og hvis man er i stemning til det fortsætter legen derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 29. Juli Mildur skrev, for 3 timer siden: Er der nogen som kender til konceptet “Private Show” her fra Danmark? Jo, https://dkwebcam.dk/page/about, men det er ret ringe og alt for dyrt - prøv istedetfor Chaturbate.com - det er gratis, så længe du ikke vælger at betale noget Der er nok også danske, norske og svenske piger på sitet, men det er mit indtryk at de har blokeret for at du kan søge dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 29. Juli Jernsvinet skrev, for 40 minutter siden: Jo, https://dkwebcam.dk/page/about, men det er ret ringe og alt for dyrt - prøv istedetfor Chaturbate.com - det er gratis, så længe du ikke vælger at betale noget Der er nok også danske, norske og svenske piger på sitet, men det er mit indtryk at de har blokeret for at du kan søge dem. Det er ikke webcam jeg er nysgerrig på, men derimod IRL nøjagtigt som hvis man ellers besøger GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 29. Juli Jeg har aldrig hørt om det.. Det tætteste jeg har hørt på sådan et koncept er i Helsingør hvor pigerne tilbyder dildoshows til en “billig” pris hvis man er flere mænd sammen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 29. Juli JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Jeg har aldrig hørt om det. Tidligere kunne man godt finde nogen piger i DK, der tilbød konceptet - nogen med at man skulle forudbetale for et bestemt tidsrum - det var sådan lidt i stil med telefonsex - men idag med livestreaming burde det være blevet meget nemmere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 29. Juli Jernsvinet skrev, 1 time siden: Tidligere kunne man godt finde nogen piger i DK, der tilbød konceptet - nogen med at man skulle forudbetale for et bestemt tidsrum - det var sådan lidt i stil med telefonsex - men idag med livestreaming burde det være blevet meget nemmere. Det er klart min forståelse at ts ikke leder efter noget online-halløj eller cam noget.. Især efter ts påpegede overfor dig at det var live og ikke noget webcam eller lignende koncept.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 29. Juli JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden: Det er klart min forståelse at ts ikke leder efter noget online-halløj eller cam noget.. Især efter ts påpegede overfor dig at det var live og ikke noget webcam eller lignende koncept.. OK - det kan jeg godt se, når jeg nærlæser - men er det ikke bare at møde op eller ringe til en udkåren og spørge om det er noget der tilbydes - det tror jeg de fleste glædespiger er villige til at tilbyde til den normale takst/½/1 time. Hvis man derimod starter med at købe 15 min billigt - bliver det sikkert dyrere i den sidste ende, ligesom hos thaipigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 29. Juli Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: ligesom hos thaipigerne Du har ret, det minder lidt om Thai-konceptet. Og jeg er da også haft rigtig mange gode oplevelser i Thai-verdenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg