Hop til indhold

NYÅBNET New Wellness & Thaimassage

Featured Replies

Skrevet

Hey alle :smile:

Har et par spørgsmål ang. Stedet her hvis nogle af jer har været forbi. 

Er der flere end én kvinde? Kunne godt lyde sådan i annoncen. 

Hvordan de ellers ser ud?

Kan man bare walk in eller skal man bestille på forhånd ? 

Har godt set anden anmeldelse, men ville lige hører om nogle kunne besvare mine spørgsmål. (Er stadig meget grøn i dette univers). :) Tak og god sommer! 

Skrevet

Googl på Fårevejle Thaimassage. Der nu er i Asnæs under to forskellige annoncer.

På googl er der et enkelt billede af Lisa, mamasan, som sådan er hun ok nok men forvent ikke gfe, og forvent ikke noget der lever op til billederne på annoncelight.

Skrevet
  • Author
Nightwish skrev, for 3 timer siden:

Googl på Fårevejle Thaimassage. Der nu er i Asnæs under to forskellige annoncer.

På googl er der et enkelt billede af Lisa, mamasan, som sådan er hun ok nok men forvent ikke gfe, og forvent ikke noget der lever op til billederne på annoncelight.

Okay mange tak, kender ikke til Fårevejle Thaimassage da jeg er "ny" i verdenen :) ved du om de er mere end én? Har lidt en fantasi om at blive behandlet af to :)

Skrevet
FuriR skrev, for 20 timer siden:

Okay mange tak, kender ikke til Fårevejle Thaimassage da jeg er "ny" i verdenen :) ved du om de er mere end én? Har lidt en fantasi om at blive behandlet af to :)

Indtil for en måneds tid siden havde hun ikke medhjælp, i "gamle dage" i Fårevejle havde hun ofte 1-2 hjælpere.

Skrevet
  • Author
Nightwish skrev, for 40 minutter siden:

Indtil for en måneds tid siden havde hun ikke medhjælp, i "gamle dage" i Fårevejle havde hun ofte 1-2 hjælpere.

Okay tusind tak, men prøvede også at google. Men er det et godt nok sted? Sikkert osv? :-) sorry alle spørgsmålene. 

Skrevet
FuriR skrev, 1 time siden:

Okay tusind tak, men prøvede også at google. Men er det et godt nok sted? Sikkert osv? :-) sorry alle spørgsmålene. 

Sikkert? Hvis du mener om der kommer nogen og slår dig ned, så næppe! Efter måske 800-1.000 thaibesøg har jeg aldrig oplevet det! Hvis du mener om du bliver forført til noget grissebasse med lommesmerter til følge, ja, så gør du det sikkert. Hvis du ikke står imod. Skal tilføjes at stedet ikke er med lukkede værelser men med ophæng mellem briksene hvilket måske er nogle imod.

Skrevet
  • Author
Nightwish skrev, den 30.7.2024 at 11:59:

Sikkert? Hvis du mener om der kommer nogen og slår dig ned, så næppe! Efter måske 800-1.000 thaibesøg har jeg aldrig oplevet det! Hvis du mener om du bliver forført til noget grissebasse med lommesmerter til følge, ja, så gør du det sikkert. Hvis du ikke står imod. Skal tilføjes at stedet ikke er med lukkede værelser men med ophæng mellem briksene hvilket måske er nogle imod.

Ah okay, 

Men hvis det er to brikse, er der måske også to kvinder. Jeg ender nok med at tage der op, tak for din tid. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.