Hop til indhold

Helen i Spøttrup - Lem

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Helen https://annoncelight.dk/showad/400723

Hun har tumlet rundt ovre i efterlysninger i et stykke tid. https://www.eroguide.dk/forum/topic/182030-ny-thai-i-spøttrup/

Da jeg kunne genkende stedets vægge på billederne, så forventede jeg at møde pigen på billederne. Og det holdt helt stik.

Lille sød thai kvinde på omkring 45 kg - måske et halvt hundrede år. De sparsomme gennemsigtige klæder afslørede nogle ganske anstændige fortrin og en super lækker bagdel. Hun var lynhurtig med et knus og et tjek af min lynlås i bukserne - sådan kan de thaipiger jo være. Vi aftalte en time med massage og efterfølgende fri leg. Mens jeg tog tøjet af, vimsede hun konstant rundt og pillede ved mig, og selvfølgelig fik hun svunget bagdelen rundt, så den fyldte hele synsfeltet. Jeg kunne mærke at både humøret og andet begyndte at stige.

Massagen var lidt anderledes end det man ofte oplever. Startende med en varm våd klud og tryk/massage af fødderne. Så fik resten af bagsiden en tur med tryk og strøg, og diverse lemmer blev bevæget ud i yderstillinger. Så kom olieflasken frem, og så fik det hele en tur mere. Der blev brugt hænder, albuer og krop - ikke vildt hårdt, men sådan lige til grænsen hvor jeg overvejede at sige av. På forsiden koncentrerede hun sig om de nedre regioner. Området omkring asparges og løgpose blev grundigt nulret og masseret, og der blev trykket grundigt på den bagvedliggende muskulatur. En absolut godkendt massage, som jeg virkelig nød.

Den efterfølgende leg gik slag i slag, og vi kom fint rundt om det jeg nu ønskede. Hun var fint og indlevende med i tingene, både som aktiv og passiv. Hun var meget hurtig til at komme op i det røde felt under mine orale aktiviteter. Hun må være letpåvirkelig og meget kilden. Jeg foretrækker nu altså, at der skal arbejdes lidt mere for sagen - så sindssygt fantastisk har jeg nu svært ved at tro jeg  er. Min lille asparges blev klemt godt og grundigt under de afsluttende øvelser på sengen. Og når asparges dåsen så ikke bliver overpladret med olie og glidemiddel, så siger man bare YES. Virkelig også en godkendt oplevelse.

Prisen var lidt over hvad jeg plejer at give. Men til gengæld kiggede hun ikke på uret, så minutprisen endte egentlig med at være rigtig fin. Hun vil rigtig gerne snakke, det går ok på engelsk tilsat diverse fagter - og så et stort smil når det bliver nødvendigt. 

En skøn lørdag eftermiddag i dejligt selskab, en oplevelse der bestemt godt kunne tåle en gentagelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.