Hop til indhold

Svenske Pippi

Featured Replies

Skrevet
  • Author

kan du forklare mig hvorfor den gør det?
Bare så jeg selv bliver bedre til at opdage det

Skrevet
lille_peter skrev, for 9 timer siden:

Profil "Storsexlyst"

Profil oprettet: 26/07 2024

https://annoncelight.dk/profile/Storsexlyst

Telefonnummer 52784844

Der er nogen som har en bestemt stil i deres annoncering som gang på gang har vist sig uægte. Så lære man at skelne dem fra.

Er jeg i tvivl beder jeg om billede med avis eller seddel. Hvis det ser hæderligt ud, så er chancerne gode. Hvis de nægter eller undlader at svarer, ja så har du det svar du søger. FAKE!!!

Skrevet

Fake

- fordi hun ikke aner, hvad der står i annoncen

- er ikke svensk, men halvt polak/halvt dansk

- billederne ligner en der stammer fra et varmt land, her tænker jeg enten Sydamerika eller Sydøstasien

Skrevet
dummydum skrev, for 20 timer siden:

Fake

- fordi hun ikke aner, hvad der står i annoncen

- er ikke svensk, men halvt polak/halvt dansk

- billederne ligner en der stammer fra et varmt land, her tænker jeg enten Sydamerika eller Sydøstasien

Har du besøgt hende? Er hun dejlig og imødekommende? 

Skrevet

Har besøgt damen, 

Hun er ikke svensk, hun er polsk og har børn der bor i Polen hos familien, havde en ganske sød samtale efter agten. Hun siger hun bor i Danmark i længere tid af gangen og jeg har ingen grund til ikke at tro på det.

Hun er ganske sød og jeg havde en okay oplevelse men da hun ikke ved hvad der står på annoncelight så skal man Ikke forvente at man får det, hun giver blow med kondom selvom der står uden, hendes massage er ikke af dens standard der gives udtryk for i annoncen. Ø

Hun starter med at sige at hun gerne vil tale på engelsk da hendes danske ikke er særligt godt men i annoncen står der hun er svensk??

Hun har også en anden annonce

https://annoncelight.dk/showad/382534

Hvis du skriver til den så for du samme adresse og hvis du kigger på billederne så er det også hende. 

Jeg vil ikke forvente at hun er uddannet i massage eller kan udføre en til den standard der bliver udtrykt i annoncen, da hun startede med en "massage" og den kun bestod af kælen for ben, baller og pungen.

Billederne er rigtige nok, det er hende på dem og hvis de har været igennem et filter så er der ikke gjort det store. 

Det er desværre anden gang jeg har oplevet at man læser en annonce hvor de udgiver sig for at være skandinaviske og når man så møder op så er de klart langt fra nordisk og de ved ikke hvad der står de tilbyder, begge gange har jeg heldigvis haft en okay oplevelse men man er klar til at betale lidt mere hvis det er en Skandinavisk kvinde og bliver så skuffet npr man møder op til en engelsk talende kvinde med østeuropæisk accent.

Jeg ved ikke om de bruger chatgbt eller om de har en mellemmand indenover men det er pisse belastende at man nu heller ikke kan være sikker på at de er nordiske i det mindste, jeg har tit prøvet damer der ikke er fra det østeuropæiske land de siger men fra, hvad jeg gætter åbenbart er, et mindre attraktivt land men det er jeg ligeglad med da østeuropæisk er østeuropæisk og det er ikke vigtigt for mig om det er det ene eller det andet, jeg har en ide hvad jeg går ind til.

Skrevet
lille_peter skrev, for 49 minutter siden:

Så er der kommet et nyt telefonnummer på annoncen 91967214, som der er en gammel kending her på EG.......

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=91967214&search_and_or=or

Ja det skal lige tilføjes at jeg skrev til 2 forskellige nummere men fik som sagt samme adresse begge gange og den pige jeg mødte på det ene nummer er også den pige der er på billederne til det andet nummer. 

Ved godt siden her ikke har interesse i at faktisk stoppe false og misvisende annoncer så hvis jeg oplyser nummerne her så bliver mit indlæg bare slettet, I kan PM mig hvis i vil have de to nummere det henviser til samme person. 

Skrevet
VildeViking skrev, 1 time siden:

Ved godt siden her ikke har interesse i at faktisk stoppe false og misvisende annoncer

Det er ikke den opfattelse jeg har af EG, der er desværre rigtig mange svindel er en stor udfordring for alle med vores hobby, vi kan kun gøre det sværere for dem ved at dele de oplysninger vi har om dem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.